شخصیت سال تایم تیلور سوئیفت است، در اینجا نظر اینترنت چیست

پس از تسلط بر استادیوم ها، نمودارها، تیترها و باکس آفیس، رسمی است: تیلور سویفت زمانشخصیت سال ۲۰۲۳.

برای بسیاری، سوئیفت است برای همیشه و همیشه شخصیت سال آنها، اما این بدان معنا نیست که این فرصتی برای جشن گرفتن سوئیفتی ها نیست. از زمان انتشار Lover در سال ۲۰۱۹، این ستاره پاپ از مصاحبه اجتناب کرد و ترجیح داد داستان خود را در دستان خود نگه دارد. بنابراین، داستان جلد به ویژه برای طرفداران و تماشاگران معمولی هیجان انگیز است.

در یک توییت ستایش کردن زمان روی جلد داستان، او تردید خود را برای انجام مطبوعات تصدیق کرد و نوشت: «من در مصاحبه‌ها به مشکلات اعتماد دارم، اما نمی‌توانم از این که این کار را با آن انجام دادم خوشحال باشم. [Sam Lansky]مصاحبه مورد بحث مملو از چیزهایی است که استن توییتر (و هر کسی که مایل است در مورد هر حرکت سوئیفت نظر دهد) را برای هفته ها مشغول نگه می دارد.

سوئیفت، یک بانوی فداکار گربه، با اشعاری مانند «کارما یک گربه است» در حالی که یکی از سه گربه‌اش، بنجامین باتن، دور گردنش آویزان شده بود. در یک توییت سوئیفت نوشت: “مجله تایم: مایلیم شما را به عنوان شخصیت سال انتخاب کنیم – من: می توانم گربه ام را بیاورم.” بسیاری حرکت کلاسیک سوئیفت را ستایش کردند، در حالی که دیگران این حرکت را به خنده گرفتند و فقط بنجامین را شامل شد.

یک اکانت آپدیت Eras Tour نوشت“مردیت و اولیویا سوئیفت در میان آشکار شدن ویژگی بنجامین باتن سوئیفت در عکسبرداری جلد تیلور سویفت برای “شخص سال” TIME ساکت هستند. او به شوخی گفتاو یک گربه نر دارد و او همانی است که روی جلد است که در آن فمینیسم است.

در مد واقعی سوئیفتی، بسیاری از داستان جلد به عنوان فرصتی برای دلقک کردن استفاده می کنند شهرت (نسخه تیلور)اطلاعیه و تاریخ انتشار مثلا، یکی از طرفداران اصرار کرد“در واقع انتشار تلویزیون نماینده پس از انتخاب شدن به عنوان شخص سال بسیار زیبا خواهد بود تیلور.”

در یکی از پرهیاهوترین نقل‌قول‌های داستان، سوئیفت سفر خود را در ضبط مجدد آلبوم‌های قبلی‌اش با تلاش‌هایی از فرنچایزهای اصلی هزاره مقایسه کرد. هری پاتر، ارباب حلقه هاو انتقام جویان. او گفت: “من دارم هورکراکس ها را جمع می کنم. دارم سنگ های بی نهایت را جمع می کنم. هر بار که یک قطعه جدید را بیرون می گذارم صدای گندالف در ذهن من است. برای من اکنون یک فیلم است.”

یک طرفدار ارسال شده یک اسکرین شات از نقل قول با عنوان، “من تازه از دنیا رفتم.” دیگران به سرعت چشمان خود را به مراجع چرخاندند. یک کاربر X / توییتر گفت“شما می توانید با استعدادترین هزاره در جهان باشید، اما در پایان روز هنوز یک هزاره هستید.” هانتر هریس نویسنده توییت کرد، “بگو sike lmao.” کسی پاسخ داد با عکس شخصی که پیراهنی به تن دارد و روی آن نوشته شده است “سوئیفتی سابق”.

تصمیم برای انتخاب سوئیفت به عنوان شخصیت سال بدون منتقدان نبود. بسیاری تایم را به دلیل دادن امتیاز به یک ستاره پاپ آمریکایی در حالی که بمباران غزه ادامه دارد، محکوم کردند. یک کاربر X / توییتر نوشت“وقتی که روسیه به اوکراین حمله کرد در مقابل زمانی که اسرائیل به معنای واقعی کلمه نسل کشی علیه فلسطینی ها انجام می دهد، شخص سال است.” این توییت بیش از ۶۸۰۰۰ لایک به دست آورد. کاربر دیگری نقل قول توییت شده تصویر سوئیفت و بنجامین که نشان می دهد شخصیت سال باید به یکی از روزنامه نگاران شجاع غزه داده می شد. دیگران انتقاد کرد سوئیفت برای دریافت شخصیت سال بعد یکی از طرفداران در نمایش او درگذشت.


منبع: https://mashable.com/article/taylor-swift-time-person-of-the-year-reactions

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *