شرایط تبدیل تعهد ایران خودرو به سورن پلاس XU7P اعلام شد + جدول دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط تبدیل تعهدات سورن پلاس دوگانه سوز به سورن پلاس XU7P را اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان خرید سورن پلاس دوگانه سوز با اولویت زمستان ۱۴۰۲ در قالب سامانه یکپارچه است. این گروه از متقاضیان می‌توانند به جای سورن پلاس دوگانه سوز، سورن پلاس XU7P را از ایران خودرو تحویل بگیرند. البته این شرایط اختیاری است. در صورت تمایل، مشتریان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز از ابلاغ این بخشنامه نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. با این حال اگر متقاضیان به استفاده از این شرایط علاقه نداشته باشند، بایستی منتظر بمانند تا ایران خودرو شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز را برای آن‌ها اعلام کند.

شرایط تبدیل تعهد ایران خودرو به سورن پلاس XU7P اعلام شد + جدول دی ۱۴۰۲

شرایط تبدیل تعهد ایران خودرو برای سورن پلاس، مشابه شرایط فروش این خودرو است که مدتی پیش شاهد آن بودیم. متقاضیان می‌توانند با پرداخت کامل وجه خودرو، سورن پلاس XU7P را با رنگ سفید و موعد تحویل ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین آن‌ها می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت، اتومبیل خود را با رنگ‌های متنوع در بهار سال آینده تحویل بگیرند. بنابراین این شرایط شامل دو بخش خرید فوری و پیش‌فروش است. سود مشارکت شرایط پیش‌فروش صفر درصد در نظر گرفته شده است.

شرایط تبدیل تعهد سورن پلاس دوگانه سوز به سورن پلاس XU7P در دی ماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت (ریال) رنگ موعد تحویل
سورن پلاس XU7P ۴,۵۹۱,۱۸۹,۳۳۶ سفید ۹۰ روزه
خودرو پیش پرداخت (ریال) رنگ موعد تحویل
سورن پلاس XU7P ۱,۸۳۶,۴۷۵,۰۰۰ مشکی، خاکستری، سفید، آبی کبود خرداد ۱۴۰۳

سورن پلاس با موتور XU7 پلاس محصول جدید ایران خودرو است که به عنوان جایگزین پژو پارس معرفی شده است. این خودرو از موتور بهینه XU7 همانند نسخه‌های جدید پژو پارس بهره می‌برد. حداکثر راندمان این پیشرانه ۹۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. این خودرو همانند سورن پلاس دوگانه سوز، فاقد رینگ آلیاژی است و به جای آن از رینگ‌های فولادی و قالپاق بهره می‌برد.

همچنین بخوانید: لیست امکانات و مشخصات سورن پلاس XU7P اعلام شد؛ جایگزین ایمن‌تر پژو پارس


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-conditions-of-conversion-of-soren-plus-dual-fuel-commitment-to-soren-plus-xu7p-were-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *