شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس با قیمت جدید اعلام شد + جدول فروردین ۱۴۰۳

ایران‌خودرو شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس را با افزایش قیمت برای فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد. دانگ فنگ شاین مکس سدان وارداتی این شرکت به حساب می‌آید که عرضه آن از سال گذشته آغاز شده است. درحال‌حاضر تنها متقاضیان خرید خودروهای وارداتی در قالب سامانه یکپارچه قادر به ثبت سفارش و خرید دانگ فنگ شاین مکس هستند. بنابراین فروش این خودرو به‌صورت عمومی در دسترس متقاضیان قرار ندارد.

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس، فروردین ۱۴۰۳:

خودرو پیش پرداخت رنگ‌های موجود موعد تحویل
دانگ فنگ شاین مکس ۵۰۰ میلیون تومان مشکی، سفید، تیتانیوم، آبی تیره ۹۰ روزه پس از تکمیل وجه

نحوه ثبت نام و واریز وجه علی‌الحساب: 

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه شرکت ایران خودرو ارسال شده است می‌توانند از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ تا روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو (http://esale.ikco.ir) اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام و دریافت کد پیگیری اقدام نمایند.

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس با قیمت جدید اعلام شد + جدول فروردین ۱۴۰۳

تغییرات قیمت دانگ فنگ شاین مکس

قیمت دانگ فنگ شاین مکس در سال گذشته معادل یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان بود. ایران‌خودرو برای سال جدید، بهای این محصول را به بیش از یک میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان افزایش داده است.

خودرو قیمت قبل قیمت جدید میزان افزایش
دانگ فنگ شاین مکس ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱,۶۴۷,۷۵۵,۰۰۰ تومان ۹۷,۷۵۵,۰۰۰ تومان

این افزایش قیمت درحالی رخ می‌دهد که سدان جدید مدیران خودرو یعنی آریزو ۶ جی‌تی، کمتر از ۱٫۵ میلیارد تومان قیمت دارد. بهای کی‌ام‌سی J7 نیز بسیار کمتر از دانگ فنگ شاین مکس است. با اعلام این نرخ برای دانگ فنگ شاین مکس، جایگاه رقابتی این خودرو در بازار متزلزل خواهد شد. قیمت دانگ فنگ شاین مکس در بازار آزاد، هم‌اکنون دو میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان تعیین شده است. افزایش قیمت این خودرو در کارخانه، بهای آن را در بازار آزاد نیز افزایش خواهد داد.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/sales-conditions-dongfeng-shine-max-announced-with-new-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *