شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ از سوی بهمن موتور اعلام شد + جدول آذر ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور شرایط فروش دیگنیتی را برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرد. در این شرایط فروش، دو خودرو دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. هر دو این خودروها با قیمت قطعی و به روش نقدی در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. همچنین موعد تحویل هر دو خودرو، هفته اول اسفندماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

قیمت دیگنیتی پرایم در این شرایط فروش حدود یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. دیگنیتی پرستیژ نیز یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان قیمت دارد. هر دو خودرو تنها در رنگ‌های سفید و مشکی قابل سفارش خواهند بود. بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که ابتدا موجودی رنگ سفید این خودرو تمام شود. درنتیجه سایر مشتریان ناچار به خرید خودرو با رنگ مشکی خواهند بود. همچنین تریم داخلی این خودروها به رنگ مشکی یا قرمز خواهد بود. این طرح نیز براساس موجودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ در آذرماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت رنگ تریم داخلی موعد تحویل
دیگنیتی پرایم ۱/۲۴۹/۶۰۰/۰۰۰ سفید یا مشکی براساس موجودی مشکی یا قرمز براساس موجودی هفته اول اسفند ۱۴۰۲
دیگنیتی پرستیژ ۱/۴۴۲/۰۰۰/۰۰۰

دیگنیتی پرایم در طول چند سال اخیر، خودرویی محبوب برای مشتریان ایرانی بوده است. این خودرو همانند دیگر کراس‌اوورهای هم‌رده، از موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در دیگنیتی پرایم بر عهده دارد. فرم کوپه بدنه این خودرو، یکی از عوامل جذابیت دیگنیتی پرایم نزد مشتریان ایرانی بوده است. شباهت ظاهری این خودرو به کراس‌اوورهایی همچون بی ام و X4، جذابیت ظاهری بسیاری را برای این خودرو ایجاد کرده است.

بااین‌حال انتظار داریم که دیگنیتی پرستیژ از آن نیز محبوب‌تر باشد. این خودرو به موتور دولیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر ۲۳۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس این کراس‌اوور نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک است که جذابیت بیشتری را نسبت به گیربکس CVT مدل پرایم ایجاد می‌کند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-conditions-of-sale-of-dignity-prime-and-prestige-were-announced-by-bahman-motor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *