شرایط فروش ریسپکت پرایم جدید از سوی بهمن موتور اعلام شد + جدول دی ۱۴۰۲

بهمن موتور شرایط فروش ریسکپت پرایم جدید موسوم به ریسپکت ۲ را اعلام کرد. این شرایط فروش برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه قابل دسترسی است. متقاضیان خرید ریسپکت پرایم با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲، می‌توانند از این شرایط برای خرید خودرو استفاده کنند. لازم به ذکر است که تولید ریسپکت پرایم عادی متوقف شده است و اکنون تنها نسخه جدید این خودرو به تولید می‌رسد. متقاضیان نیز تنها قادر به خرید ریسکپت ۲ هستند.

براساس اعلام بهمن موتور، متقاضیان خرید ریسپکت ۲ از صبح روز یکشنبه، دهم دی‌ماه تا پایان روز پنجشنبه، چهاردهم دی‌ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند برای خرید این خودرو اقدام کنند. مراحل ثبت‌نام و واریز وجه به حساب شرکت از طریق آدرس فروش اینترنتی بهمن موتور در سامانه ایرانی کار صورت می‌گیرد.

شرایط فروش ریسپکت پرایم تیپ ۲، دی ماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت رنگ تریم داخلی سود انصراف جریمه تاخیر موعد تحویل
ریسکپت تیپ ۲ ۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰ سفید – مشکی مشکی ۱۷٫۵ درصد سالیانه ۲٫۵ درصد ماهیانه هفته آخر بهمن ۱۴۰۲

همان‌طور که در جدول فوق می‌بینید، ریسپکت ۲ تنها با دو رنگ سفید یا مشکی به مخاطبان عرضه شده است. این خودرو با تریم داخلی مشکی به دست مشتریان خواهد رسید. پس از اضافه‌شدن دو آپشن جدید، اکنون قیمت ریسپکت پرایم تیپ ۲ از محدوده یک میلیارد تومان نیز فراتر رفته است. سود انصراف ۱۷٫۵ درصدی سالیانه و جریمه تأخیر ۲٫۵ درصدی ماهیانه نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده‌اند. بهمن موتور خودروهای ثبت‌نامی در شرایط فروش ریسکپت ۲ را پایان بهمن ۱۴۰۲ به مشتریان تحویل می‌دهد.

شرایط فروش ریسپکت پرایم جدید از سوی بهمن موتور اعلام شد + جدول دی ۱۴۰۲

تغییرات ریسکپت ۲ در مقایسه با نسخه اولیه این خودرو بسیار محدود هستند. هر دو تغییر تیپ جدید این خودرو درون کابین رخ داده‌اند. صفحه کیلومتر این خودرو که تا پیش از این آنالوگ بود، اکنون به نوع دیجیتالی تغییر حالت داده است. اهرم تعویض دنده این خودرو نیز تغییر کرده است و اکنون فضای جذاب‌تری را در کنسول میانی این خودرو شاهد هستیم. البته در ازای این دو آپشن، قیمت خودرو از ۹۷۳ میلیون تومان به یک میلیارد و ۸۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/bahman-motor-announced-the-terms-of-sale-of-the-new-respect-prime

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *