شرایط فروش سورن پلاس XU7P از سوی ایران خودرو اعلام شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲

ایران خودرو پس از معرفی سورن پلاس XU7P به مشتریان، اکنون شرایط فروش این خودرو را نیز اعلام کرده است. در شرایط فروش سورن پلاس XU7P که طی آذرماه ۱۴۰۲ منتشر شده است، این خودرو با دو روش قابل خرید خواهد بود. مشتریان می‌توانند سورن پلاس جدید را به روش نقدی خریداری کنند و آن را طی ۳۰ روز کاری تحویل بگیرند. همچنین امکان پیش‌خرید این خودرو با تحویل در سال آینده نیز وجود دارد.

علاقه‌مندان به خرید سورن پلاس XU7P با موعد تحویل فوری، می‌توانند این خودرو را تنها در رنگ سفید خریداری کنند. بااین‌حال اگر به خرید سورن پلاس در سایر رنگ‌ها علاقه دارید، بایستی برای تحویل این خودرو تا سال آینده صبر کنید. همچنین این شرایط درحال‌حاضر تنها در دسترس متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه قرار دارد. متقاضیان ایران خودرو با اولویت تحویل خودرو در بهار ۱۴۰۳، قادر به شرکت در این شرایط فروش خواهند بود. ایران خودرو برای اطلاع‌رسانی به مشتریان، پیامک فراخوان را برای آن‌ها ارسال کرده است.

جدول شرایط فروش سورن پلاس XU7P در آذرماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
سورن پلاس XU7P ۴۵۹,۱۸۹,۰۰۰ سفید ۳۰ روزه

برای خرید سورن پلاس XU7P با موعد تحویل ۳۰ روزه، بایستی تمامی وجه این خودرو را در لحظه ثبت‌نام به حساب شرکت واریز کنید. قیمت سورن پلاس XU7P درحال‌حاضر حدود ۴۶۰ میلیون تومان است. ایران خودرو نیز پس از ۳۰ روز کاری، این خودرو را تنها با رنگ سفید به شما تحویل می‌دهد. شرایط فروش سورن پلاس XU7P با موعد تحویل فوری، فاقد سود مشارکت و انصراف است.

شرایط فروش سورن پلاس XU7P از سوی ایران خودرو اعلام شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲

سایر متقاضیان که مایل به پرداخت کامل بهای خودرو درحال‌حاضر نیستند یا تمایل دارند که اتومبیل خود را در رنگ‌های غیرسفید خریداری کنند، می‌توانند در بخش پیش‌فروش شرکت کنند. پیش پرداخت این خودرو کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان است و موعد تحویل آن نیز خرداد و تیر ۱۴۰۳ خواهد بود.

شرایط پیش فروش ایران خودرو در آذرماه ۱۴۰۲:

خودرو پیش پرداخت رنگ‌های موجود موعد تحویل
سورن پلاس XU7P ۱۸۳,۶۴۷,۵۶۰ سفید، مشکی، خاکستری، آبی کبود خرداد ۱۴۰۳
۱۶۰,۶۹۱,۶۱۵ تیر ۱۴۰۳


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/iran-khodro-has-announced-the-sales-conditions-of-soren-plus-xu7p

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *