شرایط فروش فیدلیتی پرایم برای دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

گروه بهمن شرایط فروش فیدلیتی پرایم ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط خودرو فیدلیتی پرایم در قالب دو تیپ پنج نفره و هفت نفره در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. این شرایط فروش ویژه متقاضیان دارای شرایط سامانه یکپارچه است که در نوبت اول این سامانه برای خرید فیدلیتی پرایم ثبت‌نام کرده بودند.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم از روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود. متقاضیان برای شرکت در این شرایط، می‌توانند به سایت بهمن‌موتور مراجعه کنند و وجه مورد نیاز را به حساب شرکت واریز نمایند. شرایط فروش بهمن موتور دو بخش دارد و گویا دو گروه مختلف از متقاضیان سامانه یکپارچه را شامل می‌شود.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم:

خودرو قیمت رنگ سود انصراف جریمه تاخیر مدل موعد تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ ۱,۱۲۳,۵۰۰,۰۰۰ سفید و مشکی ۰ درصد ۳ درصد ماهیانه ۱۴۰۲ هفته سوم اسفند ۱۴۰۲
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ ۱,۱۴۸,۸۰۰,۰۰۰
خودرو قیمت رنگ سود انصراف جریمه تاخیر مدل موعد تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ ۱,۱۲۳,۵۰۰,۰۰۰ سفید و مشکی ۰ درصد ۳ درصد ماهیانه ۱۴۰۳ هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۳
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ ۱,۱۴۸,۸۰۰,۰۰۰

درحال‌حاضر قیمت فیدلیتی پرایم در بازار آزاد حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ کارخانه تفاوت دارد. بنابراین خریداران این خودرو، صاحب سودی در حدود نیم میلیارد تومان خواهد شد. هنوز از تیپ جدید این خودرو یعنی فیدلیتی پرستیژ نیز خبری نیست و گروه بهمن عرضه این محصول را آغاز نکرده است.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم برای دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

فیدلیتی پرایم درواقع محصولی از زیرمجموعه چری موسوم به جتور است که خودروهایی جوان‌پسند و البته مقرون‌به‌صرفه از محصولات چری را به تولید می‌رساند. فیدلیتی پرایم نیز جتور X70s است که نسخه متفاوتی از چری تیگو ۷ محسوب می‌شود. البته تجهیزات فنی فیدلیتی پرایم و چری تیگو ۷ مشابه یکدیگر هستند. بهمن موتور از سال ۱۴۰۱ نسخه جدید این خودرو را با گیربکس دوکلاچه تر به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/fidelity-prime-sales-conditions-for-december-1402-were-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *