شرایط فروش لاماری ایما ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

شرکت آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما با قیمت قطعی برای آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در مرحله اول عرضه خودروها خواهان خرید لاماری ایما بوده‌اند. شرایط فروش لاماری ایما از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه برقرار می‌شود و تا پایان روز دوشنبه، ۲۹ آبان‌ماه در اختیار متقاضیان خواهد بود.

قیمت لاماری ایما در این شرایط فروش معادل یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان اعلام شده است. خودروها طی ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند، بنابراین تحویل خودروها در اسفندماه ۱۴۰۲ اتفاق خواهد افتاد. رنگ‌های قابل انتخاب برای مشتریان نیز شامل سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز است. جریمه دیرکرد در تحویل خودرو نیز ۳۶ درصد سالانه اعلام شده. این شرایط فاقد سود مشارکت و سود انصراف است.

همچنین بخوانید: لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور یافت + عکس

لاماری ایما یکی از چند خودرو حاضر در بخش کراس‌اوورهای کوچک بازار محسوب می‌شود. رقبای این خودرو، فونیکس FX، فونیکس تیگو ۷ پرو، کی‌ام‌سی K7 و هایما ۸S هستند. طراحی ظاهری اسپرت و همچنین عملکرد فنی برتر در مقایسه با برخی از رقبا، مزایای لاماری ایما برای مشتریان ایرانی را تشکیل می‌دهند.

شرایط فروش لاماری ایما در آبان‌ماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت رنگ‌های موجود جریمه تأخیر موعد تحویل
لاماری ایما یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز ۳۶ درصد سالانه ۹۰ روز کاری

پیشرانه ۱٫۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر لاماری ایما حداکثر ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه علاوه بر لاماری ایما، در دیگر خودروهای عرضه‌شده از برند دانگ فنگ به بازار ایران نیز نصب شده است. ازجمله این خودروها می‌توان به دانگ فنگ شاین مکس و سوبا M4 اشاره کرد. گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه از نوع تر یا WDCT نیز وظیفه انتقال قدرت در لاماری ایما را بر عهده دارد.

لاماری ایما در تست تصادف مؤسسه چینی CNCAP، موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده است. سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم TPMS، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، نورپردازی داخلی، شش کیسه هوا، سانروف و مسیریاب ماهواره‌ای ازجمله تجهیزات این خودرو به شمار می‌روند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-sales-conditions-of-eama-lamari-were-announced-for-the-month-of-november-1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *