شرکت ذخیره سازی از قدرت شلیک فوق العاده CPU اپل برای افزایش سرعت SSD استفاده می کند – OWC ThunderBlade X8 یکی از سریع ترین SSD های خارجی است که می توان با پول خریداری کرد، شرم از محدودیت ۳۲ ترابایتی

شرکت ذخیره سازی از قدرت شلیک فوق العاده CPU اپل برای افزایش سرعت SSD استفاده می کند – OWC ThunderBlade X8 یکی از سریع ترین SSD های خارجی است که می توان با پول خریداری کرد، شرم از محدودیت ۳۲ ترابایتی

Other World Computing (OWC) نسخه جدیدی از شاتل و ویرایش سریع Thunderbolt خود را راه اندازی کرده است. SSDارائه یک تجربه حتی سریعتر

ThunderBlade X8 جدید برای پاسخگویی به نیازهای حرفه ای هایی که به انتقال داده با سرعت بالا نیاز دارند، مانند ویرایشگرهای ویدیو و عکاسان، طراحی شده است. سلف آن، که هنوز هم برای خرید در دسترس است، به عنوان یکی از آنها در نظر گرفته می شود سریعترین SSDهای خارجی در بازار، اما ThunderBlade X8 به راحتی از آن پیشی می‌گیرد و دارای سرعت خواندن در دنیای واقعی تا ۲۹۴۹ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا ۲۸۲۶ مگابایت بر ثانیه است.

این افزایش ظرفیت و کارایی بیش از ۱۶ درصد عملکرد بالاتر را در پیکربندی‌های اضافی RAID 4 و ۵ با تمام رایانه‌های Apple Silicon (M1 و نسخه‌های جدیدتر) ارائه می‌دهد.

تا ۳۲ ترابایت فضای ذخیره سازی

ThunderBlade X8 به دو درگاه Thunderbolt 3 (40Gb/s) مجهز شده است که امکان اتصال آسان تا پنج دستگاه دیگر Thunderbolt را فراهم می کند.

Thunderblade X8 علیرغم طراحی شیک و مستحکم خود، دارای محفظه آلومینیومی با کیفیت بالا برای دوام بیشتر، به دلیل طراحی بدون فن و دفع کننده حرارت، به طرز شگفت انگیزی ساکت است. سیستم خنک‌کننده یکپارچه طراحی شده با باله آن را برای استفاده در سفر مناسب می‌کند و حتی با یک بدنه سخت بالستیک برای حمل و نقل همراه است.

Thunderblade X8 در سه ظرفیت ۸ ترابایتی، ۱۶ ترابایتی و ۳۲ ترابایتی موجود است. مدل برتر دارای فضایی برای حداکثر هشت درایو ۴ ترابایتی ۲۲۴۲ NVMe M.2 است. در حالی که حداکثر ظرفیت ۳۲ ترابایت برای اکثر کاربران کافی است، متخصصانی که با حجم انبوه داده سروکار دارند ممکن است آن را محدود کنند.

لری اوکانر موسس و مدیر OWC می گوید: «OWC با ThunderBlade اصلی، استاندارد جدیدی را برای قابلیت های درایو خارجی با سرعت پیشگامانه، قابلیت اطمینان و قابلیت حمل و نقل ناهموار تعیین کرد.

“آخرین ThunderBlade بر اساس این میراث ساخته شده است، عملکرد، فضای ذخیره سازی قابل استفاده کامل و حتی استحکام را بهبود می بخشد و متخصصان خلاق را قادر می سازد تا با حفاظت از داده های جامد، کارهای بیشتری انجام دهند.”

از نظر قیمت، Thunderblade X8 به ناچار در سطح بالاتری قرار دارد. مدل ۸ ترابایتی ۱۷۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد، در حالی که مدل ۱۶ ترابایتی ۲۷۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد. قیمت مدل ۳۲ ترابایتی هنوز اعلام نشده است، اما ما انتظار داریم که قیمت آن کمی شمالی از ۶۰۰۰ دلار باشد. ETA برای آن در حال حاضر به عنوان “بهار ۲۰۲۴” ذکر شده است.

پیش‌سفارش‌ها اکنون در باز است macsales.com. این محصول دارای ۳ سال گارانتی محدود OWC می باشد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/storage-company-uses-apples-extraordinary-cpu-firepower-to-boost-ssd-speeds-owc-thunderblade-x8-is-one-of-the-fastest-external-ssds-money-can-buy-shame-about-the-32tb-limit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *