شرکت مادر ناشر مارول اسنپ تغییر ساختار را تأیید کرده و از بازی‌های ویدیویی کناره‌گیری می‌کند

شرکت فناوری اینترنت چینی ByteDance در حال تغییر ساختار بخش بازی های ویدیویی در تجارت خود است.

این شرکت، مادر ناشر مارول اسنپ، Nuverse، این تصمیم را “سخت” خواند.

سخنگوی ByteDance در بیانیه ای که با آن به اشتراک گذاشته شده است، گفت: «ما به طور منظم کسب و کار خود را بررسی می کنیم و تنظیماتی را برای تمرکز بر حوزه های رشد استراتژیک بلندمدت انجام می دهیم. رویترز. پس از بررسی اخیر، ما تصمیم دشواری برای بازسازی کسب و کار بازی خود گرفته ایم.


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

در حالی که ByteDance به جزئیات بیشتری اشاره نکرد، منابع به این نشریه گفتند که انتظار می‌رود این شرکت به کارمندان بگوید که تا دسامبر کار روی بازی‌های منتشر نشده را متوقف کنند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، به دنبال راه‌هایی برای کنار گذاشتن عناوینی است که قبلاً راه‌اندازی شده‌اند و منابع نشان می‌دهند که ByteDance قصد بازگشت به بازار بازی‌های ویدیویی را ندارد.

منابع رویترز که ترجیح دادند ناشناس باقی بمانند، گفتند که این تصمیم ByteDance احتمالاً بر “صدها” کارمند تأثیر می گذارد. با این حال، برند بازی‌های غیررسمی چینی Ohayoo، و همچنین بازی‌های معمولی که روی TikTok اجرا می‌شوند (که ByteDance نیز یکی از والدین آن است) تحت تأثیر تغییرات پیشنهادی قرار نخواهند گرفت.

این آخرین خبر در یک سال بازسازی و اخراج کارکنان در صنعت بازی های ویدیویی است، با افرادی مانند حماسه در میان بسیاری از شرکت هایی که تحت تاثیر قرار گرفته اند.

اخیرا، لارس وینگفورز، بنیانگذار و مدیرعامل Embracer تایید کرد که ۹۰۰ کارمند اخراج شده اند. از پرتفوی شرکت در سه ماهه مالی گذشته. این پنج درصد از نیروی کار را تشکیل می داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/marvel-snap-publishers-parent-company-confirms-restructuring-stepping-away-from-video-games

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *