شرکت مادر FromSoftware استودیوی Octopath Traveler را خریداری کرده است

مسافر هشت پا توسعه دهنده Acquire توسط شرکت مادر FromSoftware، Kadokawa Corporation، به مبلغی نامشخص خریداری شده است. این شرکت ژاپنی در گزارش سود سه ماهه ای که امروز منتشر شد، این خرید را اعلام کرد.

این خرید باعث می شود که Acquire یک شرکت خواهر با FromSoftware و Spike Chunsoft و سایرین باشد. برای افراد ناآشنا، FromSoftware توسعه دهنده بازی هایی است که کمتر شناخته شده هستند Dark Souls، Elden Ring و Sekiro: Shadows Die Twice. Spike Chunsoft نیز در پشت سری Danganronpa و AI: The Somnium Files قرار دارد.

Acquire بازی های زیادی را فراتر از آن ساخته است مسافر هشت پا و عاقبت آن، از جمله بدون قهرمان مجاز VR، ضربان Akiba و سفر آکیبا: مرده و برهنه. کادوکاوا گفت که این خرید باید به شرکت کمک کند تا با “شرکت های تابعه موجود مرتبط با بازی” “هم افزایی” ایجاد کند. ما نمی دانیم این به چه معناست، اما امیدواریم که به یک چیز عجیب و غریب اشاره دارد مسافر هشت پا و حلقه الدن عنوان متقاطع

کادوکاوا همچنین می‌گوید که این حرکت، مجموعه بازی‌های کنسولی آن را افزایش می‌دهد. این درست است، به عنوان اصلی است مسافر هشت پا و عاقبت اینها اعداد بزرگی برای JRPG با مکانیک قدیمی هستند. این شرکت اعلام نکرده است که آیا همچنان به Square Enix برای انتشار آثار آتی در فرنچایز Octopath متکی است یا خیر، اما با این اعداد فروش، این یک شرط نسبتا مطمئن است.

سال گذشته مسافر هشت پا ۲ به بررسی های بیشتر مثبت رسید، به همین دلیل بسیاری از مردم هشت خط داستانی به اندازه کافی تلاقی نمی کنند، و باعث می شود که همه چیز تصادفی و جدا به نظر برسد. با این حال، بازی‌ها فوق‌العاده هستند و می‌توانند از نوستالژی مکانیک‌های گیم‌پلی یکپارچهسازی با سیستمعامل استفاده کنند. آنها احساس می کنند شبیه بازی های RPG کلاسیک Square Enix هستند، حتی اگر با برخی از اجراها مشکل داشته باشند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/fromsoftwares-parent-company-has-acquired-acquire-the-studio-behind-octopath-traveler-175648777.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/fromsoftwares-parent-company-has-acquired-acquire-the-studio-behind-octopath-traveler-175648777.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *