شرکت هواپیمایی ممتاز فراتر از هدست‌های اپل ویژن پرو به مسافران ارائه می‌کند

شرکت هواپیمایی لوکس تازه تاسیس Beyond اعلام کرده است که ارائه خواهد داد اپل ویژن پرو هدست برای انتخاب مسافران برای “تجربه سرگرمی همه جانبه در داخل پرواز”.

شرکت هواپیمایی ممتاز فراتر از هدست‌های اپل ویژن پرو به مسافران ارائه می‌کند
این شرکت هواپیمایی ممتاز تفریحی گفت که دستگاه‌های اپل را در اختیار مسافران پروازهای خود به مالدیو، جایی که شرکت هواپیمایی در آن مستقر است، می‌دهد. از بیانیه مطبوعاتی:

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Beond، Tero Taskila، گفت: “Apple Vision Pro تجربه سرگرمی در حین پرواز را متحول خواهد کرد و ما اولین کسی خواهیم بود که آن را به مسافران منتخب ارائه می دهیم. علاوه بر کتابخانه موجود و همیشه در حال رشد ما از محتوای داخل پرواز مانند فیلم‌ها و بازی‌ها، Beyond مقاصد و فعالیت‌های تفریحی خیره‌کننده در مالدیو را به نمایش می‌گذارد. ما اکنون با شرکای خود در مالدیو کار می‌کنیم تا فیلم‌های واقعا شگفت‌انگیزی را آماده کنیم. تجربه پرواز در داخل پرواز باعث ایجاد انتظار برای مسافران قبل از رسیدن به مالدیو می‌شود. ارائه Apple Vision Pro گام دیگری در چشم انداز ما برای ارائه یک تجربه مسافرتی ممتاز به مشتریان خود از آغاز تا پایان سفر آنهاست. ما مفتخریم که اولین شرکت هواپیمایی هستیم که این فناوری را به کار می گیرد.”

پاسخ کلی کاربران، منتقدان و عموم مردم به Apple Vision Pro متفاوت بوده است. با این حال، توافق بر این است که پوشیدن هدست در طول پرواز به عنوان یکی از محبوب ترین کاربردهای آن برجسته است.

اپل با اذعان به پتانسیل این هدست برای خصوصی‌تر کردن و آزاد کردن پروازهای طولانی مدت، حالت سفر که در visionOS که تصاویر را برای کاربران در هواپیما تثبیت می کند و به آنها اجازه می دهد برای مثال، فیلم ها را در یک صفحه مجازی عظیم تماشا کنند.


Beond گفت که از ژوئیه ۲۰۲۴ “تجربه محتوای پیشگامانه اپل” را ارائه خواهد کرد. این اخبار به دنبال راه اندازی خدمات مسافربری تجاری Beond در سال ۲۰۲۳ از مونیخ، زوریخ و ریاض به ماله، مالدیو است. Beond می‌گوید که قصد دارد در اواسط سال ۲۰۲۴ پروازهای خود را از میلان، دبی و بانکوک به مالدیو در قالب صندلی‌های تخت آغاز کند.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/16/premium-leisure-airline-apple-vision-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *