شما برای Galaxy AI پول می دهید، درست است؟

از زمان راه‌اندازی، اگرچه استقبال مثبتی از سوی اکثر افراد صورت گرفته است، اما نمی‌توانیم احساس کنیم که ابری تاریک و بالقوه شوم وجود دارد. Galaxy AI. در حالی که ویژگی های آن هیجان انگیز و مفید هستند، مدت کوتاهی پس از رونمایی متوجه شدیم که حتی اگر به صورت رایگان برای استفاده در گلکسی اس ۲۴ ترکیب، ممکن است همیشه اینطور نباشد.

سامسونگ چاپ خوب برای Galaxy AI به شرح زیر است: ویژگی های Galaxy AI تا پایان سال ۲۰۲۵ در دستگاه های سامسونگ گلکسی پشتیبانی شده به صورت رایگان ارائه می شود. ما از سامسونگ در مورد آن توضیح خواستیم و آنها به سادگی این کار را تکرار کردند. در حال حاضر، Galaxy AI برای استفاده رایگان است. با این حال، این ممکن است در پایان سال ۲۰۲۵ تغییر کند.

قسمت جدید داستان اینجاست. در مصاحبه اخیر، TM Roh سامسونگ در مورد کسانی صحبت می کرد که برای قابلیت های هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند هزینه پرداخت می کنند. صحبت کردن با اقتصادی تایمزروه موارد زیر را گفت.

طبق تحلیل ما، نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی موبایل وجود دارد. بنابراین، مشتریانی وجود خواهند داشت که از استفاده رایگان از قابلیت های هوش مصنوعی راضی خواهند بود. در این صورت ممکن است مشتریانی نیز وجود داشته باشند که آرزوی توانایی‌های هوش مصنوعی قوی‌تری داشته باشند و حتی برای آنها پول بپردازند. بنابراین، در تصمیم گیری های آینده، همه این عوامل را در نظر خواهیم گرفت.

روح اصلا اشتباه نمیکنه بدون شک، گروه بزرگی از مردم وجود خواهند داشت که علاقه ای به پرداخت هزینه برای آنچه Galaxy AI ارائه می دهد، ندارند. با این حال، دیگران این کار را خواهند کرد. همانطور که Roh این تصمیم را قاب‌بندی می‌کند، تقریباً به نظر می‌رسد که سامسونگ دو سطح را برای Galaxy AI ارائه می‌کند، مانند یک نسخه رایگان با ویژگی‌های محدود و سپس یک نسخه پولی با تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی و ویرایش عکس.

این کار و منابع سامسونگ و گوگل است، پس آیا شرکت ها حق دارند برای آن هزینه دریافت کنند؟ کاملاً، اما این اپتیک را از نظر مصرف کننده تغییر نمی دهد. Galaxy AI همچنان به عنوان ویژگی خیمه شب بازی برای این مجموعه از دستگاه ها به بازار عرضه می شود، اما در اکثر موادی که من می بینم (مانند تبلیغات در طول مسابقات قهرمانی دسته در آخر هفته)، هیچ اشاره ای به ویژگی هایی ندیدم که در نهایت باید هزینه پرداخت شود یا برای دسترسی به آنها اشتراک لازم است. فقط کمی شفافیت بیشتر تمام چیزی است که ما می خواهیم، ​​حتی اگر سامسونگ هنوز تصمیم نهایی را نگرفته باشد.

من اخیرا افرادی را دیده ام که بحث کامپیوتری را مطرح کرده اند. مردم سخت افزار کامپیوتر را می خرند و از سازنده انتظار ندارند که مجموعه ای از نرم افزارها را به صورت رایگان ارائه کند. از آنها انتظار می رود برای نرم افزاری که می خواهند استفاده کنند، هزینه پرداخت کنند. برای عمر گوشی‌های هوشمند، اینطور نبوده است و من می‌توانم استدلال کنم که تصمیم سامسونگ می‌تواند سابقه جدیدی را در مورد آنچه کاربران باید از گوشی‌هایشان انتظار داشته باشند را داشته باشند، ایجاد کند. وقتی یک تلفن ۱۰۰۰ دلاری می‌خرم، انتظار ندارم برای باز کردن قفل همه ویژگی‌ها هزینه‌ای بپردازم، به خصوص اگر آنها به صورت رایگان با تلفن راه‌اندازی شوند.

تصمیم بزرگی که سامسونگ به زودی باید بگیرد.

// اقتصادی تایمز


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/30/samsung-thinks-plenty-of-people-would-pay-for-galaxy-ai/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *