شناگر المپیکی سیموناس بیلیس به دنبال موفقیت مشتری است

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدشناگر المپیکی سیموناس بیلیس به دنبال موفقیت مشتری است

اگر انگیزه و نظم و انضباط داشته باشید می توانید هم در شنای رقابتی و هم در یک شرکت فناوری اطلاعات هدفمند موفق شوید. حداقل این چیزی است که سیموناس بیلیس – شرکت کننده المپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو و دارنده چندین رکورد ملی در حال حاضر – فکر می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسیر حرفه ای او به خواندن ادامه دهید و بیشتر به بررسی موازی بین ثبت رکورد در پیست شنا و هاستینگر بپردازید.

دوران کودکی در استخر

سیموناس و شنا به عقب برمی گردند. مادربزرگ و عمه او هر دو مربی شنا بودند و مادرش ایروبیک در آب انجام می داد. بنابراین، تعجب آور نیست که او قبلاً در چهار سالگی در یک استخر شنا می کرد. اگرچه در آن زمان فقط یک بازی بود، اما شروع به شکل دادن به قهرمان آینده کرد.

“خانواده ام زیاد مرا برای انجام شنا به عنوان یک ورزش تحت فشار قرار ندادند. همه چیز به طور طبیعی اتفاق افتاد. ابتدا، شما تشویق می شوید که شنا یاد بگیرید. سپس، فقط کنجکاو هستید که با چه سرعتی می توانید از مسیر عبور کنید، و از آنجا همه چیز به آرامی پیش می رود.اما همیشه حفظ انگیزه و نظم و انضباطم به این راحتی نبود که هر روز زودتر از خواب بیدار شوم تا قبل از کلاس به استخر بروم و بعد از آن دوباره بعد از مدرسه. والدینم به خاطر این که مجبورم نکردند، اما مثلاً به اندازه کافی مرا هدایت کردند تا ادامه دهم.»

رسیدن به اوج

در نهایت، تمام تلاش و پشتکار به ثمر نشست و سیموناس شروع به نشان دادن پتانسیل واقعی خود کرد. نقطه عطف زمانی بود که او در سن ۱۶-۱۷ سالگی نماینده لیتوانی در مسابقات بین المللی را آغاز کرد. آنجا بود که متوجه شد شنا فقط یک سرگرمی نیست بلکه چیزی بزرگتر است. به زودی، سیموناس در بالاترین سطح موجود رقابت کرد.

بالاترین امتیاز البته رفتن به المپیک ریو و شنا در فینال در آنجا بود. سپس در همان سال به مسابقات جهانی ساحل کوتاه رفتم و طلا و برنز گرفتم. یکی از بزرگترین دستاوردهای من این است که سیموناس به یاد می آورد که رکورد ۵۰ متر لیتوانی و رکورد ۱۰۰ متر سبک آزاد لیتوانی را شکست، که ۲۰ سال یا حتی بیشتر پابرجا بود.

فرصتی جدید در حوزه فناوری اطلاعات

متأسفانه سیموناس مصدومیتی داشت که مدت زمان زیادی طول کشید تا بهبودی حاصل شود. حتی بعد از آن هم مثل سابق احساس راحتی در شنا نمی کرد. در نتیجه، سیموناس تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۲ حرفه شنای خود را به پایان برساند.

“در آن زمان بود که فکر کردم زمان خوبی برای تغییر چیزی در زندگی ام است و شروع به جستجوی فرصت های جدید کردم. من همیشه به فناوری اطلاعات علاقه مند بودم، بنابراین وقتی آگهی یک موقعیت در هاستینگر را دیدم، با خودم فکر کردم، “چرا نه؟”. از آنجایی که قبل از شغل من شنا بود، برای شروع یک حرفه جدید باید چیزهای زیادی یاد می گرفتم. اما من مایل بودم این کار را انجام دهم و انگیزه خود را به وضوح بیان کردم. فکر می کنم دلیل اصلی من این کار بود.” .

برداشتن گام بعدی

سیموناس نمونه خوبی از این است که چگونه فداکاری و تمایل به پیشرفت می تواند شما را به راه طولانی برساند. کمتر از یک سال طول کشید تا یک شناگر سابق از یک جوان به یک نماینده ارشد موفقیت مشتری تبدیل شود.

اکنون، او روی پروژه‌های بزرگ‌تر کار می‌کند، به طور فعال به تیم‌های دیگر در توسعه محصول کمک می‌کند، و اطمینان می‌دهد که مشتریان هاستینگر باید کمتر و کمتر با تیم موفقیت مشتری تماس بگیرند.

“در هاستینگر، شما همیشه فرصتی برای رشد دارید. من با حداقل دانش فنی شروع کردم، اما خود را در مکانی یافتم که می‌توانم به سرعت اطلاعات جدید را جذب کنم، تجربه کسب کنم و در نتیجه فرصتی برای پیشرفت و رشد حرفه‌ای پیدا کنم. اما، البته، شما باید این حرکت را داشته باشید تا یک مایل اضافی را طی کنید و هدف خاصی را در پیش رو ببینید. وقتی برای اولین بار به عضویت درآمدم، برای خودم هدف گذاشتم که در نیم سال به یک موقعیت متوسط ​​​​برسم. شش ماه دیگر برای رسیدن به یک نقش ارشد. من نیز به آن دست یافتم.”

خود انضباطی یک امر ضروری است

سیموناس معتقد است که خود انضباطی و داشتن یک سابقه ورزشی حرفه ای، جایی که تلاش برای رسیدن به هدف ضروری است، به او کمک می کند در کار نیز موفق شود.

“کارمندان هاستینگر آزادی زیادی دارند. هیچ کس پشت شما نمی ایستد یا شما را مدیریت می کند. اما شما باید این مسئولیت را در قبال کار خود داشته باشید. همین امر در مورد شنای حرفه ای نیز صادق است – مربی شما نمی تواند میزان تلاش شما را در هر تمرین یا تمرین کنترل کند. اگر هر بار ۱۰۰% می دهید، این به شما بستگی دارد. در عین حال، راهنمایی و حمایت مربی شما بسیار ارزشمند است. به طور مشابه، رهبران تیم، مربیان، و به طور کلی یک محیط حمایتی، کمک بزرگی به رشد شخصی و موفقیت هر کارمند هاستینگر، – Simonas ادامه می دهد.

لذت بردن از سفر

همانطور که اهداف شخصی مهم هستند، شما باید از سفر به سمت آنها نیز لذت ببرید. این چیزی است که سیموناس فکر می کند کلید دستیابی به هر هدفی است – چه در استخر و چه در محل کار. به هر حال، اگر حرکت به سمت هدفی پاداش ندارد، شاید تلاش برای رسیدن به آن فایده ای نداشته باشد.

هدفون های بی سیم Earfun Free Pro 3 شما را در مورد قیمت های اپل زیر سوال می بردهدفون های بی سیم Earfun Free Pro 3 شما را در مورد قیمت های اپل زیر سوال می برد

“البته، چالش هایی وجود خواهد داشت، و حتی ممکن است مواقعی که بخواهید تسلیم شوید، اما اگر از کاری که انجام می دهید با نگرش درست لذت ببرید، راهی به جلو خواهید یافت و می توانید به دستاوردهای زیادی برسید. سیموناس می‌گوید: فکر می‌کنم این درسی است که از سال‌های حضورم در ورزش آموختم.

آیا شما هم انگیزه یادگیری و تفریح ​​دارید؟ صفحه شغلی ما را کاوش کنید – ممکن است مناسب باشید.

کوترینا، بخشی از تیم ارتباطات هاستینگر، مسئول ایجاد و حفظ روابط با رسانه‌ها و حصول اطمینان از اینکه دستاوردها و ابتکارات سازمان به رسمیت شناخته می‌شوند، است. کوترینا در اوقات فراغت خود دوست دارد مکان های جدید را کشف کند و عکس بگیرد.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/olympic-swimmer-dives-into-customer-success

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *