شوالیه توخالی ابریشم – همه چیزهایی که می دانیم

این آهنگ ابریشم شوالیه توخالی تاریخ انتشار در حال حاضر در بالای ذهن بسیاری از گیمرها قرار دارد، با توجه به اینکه بازی در حال حاضر پنجره انتشار ندارد، زیرا از «اوایل سال ۲۰۲۳» تحت فشار قرار گرفته است.

تیم Cherry تا کنون کمی از گیم پلی بازی، چند تریلر و به روز رسانی در مورد توسعه ارائه کرده است. آهنگ ابریشم شوالیه توخالی همین چند ماه پیش به لحاظ بازی های آیندهSilksong به راحتی یکی از مورد انتظارترین هاست.

هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد آهنگ ابریشم شوالیه توخالی، یعنی اینکه آیا می تواند با میراث والای سلف خود مطابقت داشته باشد یا خیر. در اینجا چیزهایی است که تاکنون در مورد دنباله آینده می دانیم، از جمله نگاهی به گیم پلی، همه آخرین اخبار، و آنچه در مورد زمان گفته شده است. آهنگ ابریشم شوالیه توخالی در حال بیرون آمدن است و روی چه سکوهایی.

توخالی نایت Silksong – برش به تعقیب

  • چیست؟ دنباله Hollow Knight، یک بازی مدرن کلاسیک مترویدوانیا
  • کی بیرون می آید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One، PC، Nintendo Switch
  • چه کسی آن را می سازد؟ تیم گیلاس

تریلر های Hollow Knight Silksong

جدیدترین تریلری که از آن دیده ایم آهنگ ابریشم شوالیه توخالی به عنوان بخشی از رویداد Xbox و Bethesda Games Showcase در اواخر سال ۲۰۲۲ وارد شد. این تریلر، که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، گیم‌پلی و همچنین نگاهی به شخصیت و محیط جدید را نشان می‌دهد.

چند تریلر دیگر هم منتشر شده است آهنگ ابریشم شوالیه توخالی در طول چهار سال گذشته یا بیشتر. ما برخی از آنها را در طول این مقاله آورده ایم، اما برای دیدن همه آنها می توانید به بازی بروید کانال رسمی یوتیوب.

داستان و صحنه ی آهنگ Hullow Knight Silksong

آهنگ ابریشم شوالیه توخالی در پادشاهی خالی از سکنه فارلوم اتفاق می افتد. از نظر بصری، منطقه ای طلاکاری شده و تاریک است که بی شباهت به عمیق ترین محیط بازی اول نیست. هورنت از پایین ترین نقطه شروع می شود، که پس از دستگیر شدن به آنجا آورده شده است. از آنجا، او باید بالاتر و بالاتر برود، دشمنان را شکار کند و در نهایت سرنوشت جهان اطراف خود را تعیین کند.

مثل بازی اول سیلک سانگ به نظر می رسد بیشتر داستان خود را از طریق گفتگوهای NPC و داستان های موجود در محیط منتقل می کند. اگر بخواهید و بخواهید، یک داستان قطعا وجود دارد، اما شاید در مقایسه با سایر جنبه های بازی، کمتر مورد توجه قرار گیرد. چیزی که ما می دانیم این است که یک بار دیگر رئیس های مختلفی برای حذف، دوستانی برای ملاقات و انتخاب های ظریفی برای تصمیم گیری در حین بازی وجود خواهد داشت. هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد داستان وجود دارد سیلک سانگاما ما شرط می‌بندیم که بیشتر آن تا زمانی که بازی در دست بازیکنان باشد راز باقی بماند.

گیم پلی Hollow Knight Silksong

مبارزه با رئیس در Hollow Knight Silksong

(اعتبار تصویر: Team Cherry)

بازیکنان در نقش هورنت بازی خواهند کرد آهنگ ابریشم شوالیه توخالی، که در مقایسه با شوالیه بازی اول کاملاً متضاد است. او بسیار چابک‌تر است و می‌تواند با سلاح سوزنی‌اش در دست، در سراسر جهان پرتاب کند و دست و پنجه نرم کند. یک بار دیگر، بازیکنان می‌توانند در حین پیشرفت، توانایی‌های جدیدی پیدا کنند و گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی هورنت در اختیارشان قرار دهد.

تا کنون، ما هنوز شاهد گیم پلی بیش از حد برای سیلک سانگ، اما به نظر می رسد آنچه نشان داده شده است ادامه پلتفرمینگ/باس فایت نسخه قبلی خود باشد. شما مناطق مختلف را کاوش خواهید کرد و به آرامی قفل نقشه را باز می کنید. این یک بازی Metroidvania یک بار دیگر است، به این معنی که مناطق خاصی در پشت ارتقای توانایی‌ها قفل شده‌اند، با بسیاری از عقب‌نشینی‌ها همراه است. به نظر می رسد که باس مبارزات بخش بزرگی از آن باشد سیلک سانگبا تریلر گیم‌پلی که سال گذشته منتشر شد، چند دشمن اصلی را به نمایش گذاشت.

به طور کلی، اگر شما Hollow Knight را بازی کرده باشید، به نظر می رسد که با گیم پلی بازی در خانه هستید سیلک سانگ. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بار چند زنگ و سوت جدید اضافه شده است، اما در حال حاضر، این اکشن شبیه به Hollow Knight است – که مطمئنا چیز بدی نیست.

آخرین اخبار Hollow Knight Silksong

Hollow Knight Silksong به تعویق افتاد از نیمه اول سال ۲۰۲۳

مدیر بازاریابی Team Cherry در توییتی اعلام کرد که بازی دیگر در نیمه اول سال ۲۰۲۳ در پنجره انتشار خود قرار نخواهد گرفت. از آن زمان تاکنون هیچ به روز رسانی در تاریخ انتشار جدید ارائه نشده است.

این همه آن چیزی است که تا کنون در مورد Hollow Knight Silksong می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که برای کنسول های ایکس باکس عرضه می شود، حتما ما را بررسی کنید بازی های جدید Xbox Series X فهرست برای اطلاعات بیشتر در مورد Hollow Knight، بخوانید چرا ما اولین بازی را نامگذاری کردیم یکی از بهترین های نسل گذشته


منبع: https://www.techradar.com/news/hollow-knight-silksong-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *