شورلت اکینوکس ۲۰۲۵ از فناوری درخشش برخوردار می شود، اما یک چیز بزرگ گم شده است

شورلت اکینوکس ۲۰۲۵ از فناوری درخشش برخوردار می شود، اما یک چیز بزرگ گم شده است

این بدان معنا نیست که Equinox 2025 فاقد ویژگی های ایمنی است. کاملا برعکس است Equinox با ترمز اضطراری خودکار استاندارد، هشدار برخورد از جلو، کمک حفظ خطوط و ترمز متقابل در عقب ارائه می شود. اما بزرگترین ویژگی ایمنی و راحتی، Super Cruise، به وضوح وجود ندارد. SlashGear SuperCruise را روی GMC Sierra 1500 Denali Ultimate مدل ۲۰۲۴ آزمایش کرد. اوایل این ماه و متوجه شدم که قطعاً ارزش این قیمت را دارد.

اکثر وسایل نقلیه ای که در حال حاضر با سوپر کروز در دسترس هستند به دو دسته تقسیم می شوند: کامیون ها یا SUV های مبتنی بر کامیون و خودروهای الکتریکی. با این حال، زمانی که جدیدترین Traverse فناوری را در سال ۲۰۲۴ دریافت کرد، این تغییر می‌کند. یا Chevy فکر نمی‌کرد که مشتریان Equinox پول اضافی را برای Super Cruise بپردازند، یا اینکه در حال آماده‌سازی است، و Chevy هنوز آن را اعلام نکرده است. همانطور که Equinox 2025 مجهز به نظر می رسد، هنوز هیچ تریم لوکسی مانند تریم پریمیر مدل قبلی وجود ندارد. با این حال، قبل از اعلام رسمی Chevy، تنها می توان حدس زد که این خودروساز به چه چیزی فکر می کند.

Chevy هنوز ساختار قیمت گذاری را برای Equinox 2025 اعلام نکرده است، اما در سال جاری در دسترس خواهد بود. البته طرفداران Chevy همچنان منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این هستند اعتدال الکتریکی.


منبع: https://www.slashgear.com/1499779/2025-chevrolet-equinox-gets-tech-boost-no-super-cruise/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *