شورولت تاهو ۲۰۲۵ و نگاه اول حومه شهر: بزرگ‌ترین مشکل رفع شد اما چیزی گم شده است

ماشین ها

شورولت تاهو ۲۰۲۵ و نگاه اول حومه شهر: بزرگ‌ترین مشکل رفع شد اما چیزی گم شده است

شورولت تاهو ۲۰۲۵ و نگاه اول حومه شهر: بزرگ‌ترین مشکل رفع شد اما چیزی گم شده است

کریس دیویس/SlashGear
توسط کریس دیویس/۲۹ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر EST

منصفانه است که بگوییم خطرات برای شورولت تاهو و سابربن ۲۰۲۵ زیاد است. این دو سه ردیفه با ایجاد طرح اولیه برای بخش شاسی‌بلندهای فول سایز، اکنون خود را با نشانه‌های هدف برجسته‌ای می‌بینند، زیرا رقبا وعده استایل زیباتر، دینامیک رانندگی سریع‌تر و گجت‌های بیشتری را برای بازی می‌دهند.

پاسخ شورولت این است که بازی خود را در داخل و خارج بالا ببرد. تاهو و سابربن جدید – که دومی طولانی‌تر از این دو است – ظاهر ظاهری به روز شده و بهبود جدی در راحتی کابین را به نمایش گذاشت، بدون اینکه به معرفی فناوری که در هیچ مدل GM دیگری دیده نمی‌شود اشاره کنیم. با این حال، برخی از تصمیمات Chevy در اینجا ممکن است شما را مجبور کند سرتان را خنثی کنید: مخصوصاً وقتی صحبت از انتخاب پیشرانه می‌شود، و به نظر می‌رسد برخی از حذف‌های آشکار زیر کاپوت.

انتظار می رود فروش در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز شود و قیمت گذاری به آن نقطه نزدیکتر اعلام شود. سابربن و تاهو ۲۰۲۵ در کارخانه مجمع آرلینگتون جنرال موتورز در تگزاس تولید خواهند شد.

استایل ماساژ داده شده، این شاسی بلندهای بزرگ را به بازار عرضه می کند

کریس دیویس/SlashGear

با توجه به ابعاد اینجا، جای تعجب نیست که هم Suburban و هم Tahoe همچنان با ابهت باقی می مانند. تفاوت اصلی بیرونی در قسمت جلویی و به ویژه نورپردازی است. چراغ‌های روشنایی در روز گسترده‌تر هستند و از طراحی متمایزتر «دوگانه C» استفاده می‌کنند و خود چراغ‌های جلو کمی به سمت پایین تغییر می‌کنند.

در عقب، دسته‌های چراغ عقب جسورتر و منسجم‌تر هستند. تریم‌های برتر و High Country دارای انیمیشن‌های روشنایی با استقبال و راه رفتن هستند، به‌علاوه الگوهای تند کشیدن متحرک برای چراغ‌های راهنما.

کریس دیویس/SlashGear

در مجموع شش تریم وجود خواهد داشت – LS، LT، RST، Z71، Premier، و High Country – با Chevy با جزئیات متمایز بسته به درجه. برای مثال، Z71 دارای قلاب‌های قرمز روشن (و کاربردی) در قسمت پایینی است. برای اولین بار، یک آپشن کارخانه ای برای چرخ های ۲۴ اینچی عظیم وجود خواهد داشت، در حالی که یک AutoSense Power Liftgate به طور خودکار در صندوق عقب را باز می کند که جا کلیدی در پشت SUV احساس شود.

دو موتور گازی برای شروع

کریس دیویس/SlashGear

شورلت در زیر کاپوت در نهایت سه گزینه موتور خواهد داشت. LS، LT، RST، Z71 و Premier به صورت استاندارد دارای موتور ۵٫۳ لیتری V8 بنزینی خواهند بود. یک موتور ۶٫۲ لیتری V8 قوی تر به صورت استاندارد در High Country و به عنوان یک آپشن در RST، Z71 و Premier ارائه می شود.

ماساژ به جای اختراع مجدد نام بازی برای شاسی است. سیستم تعلیق مستقل چند لینکی عقب خودروهای شاسی بلند موجود و همچنین کالیبراسیون فرمان به روز شده است. شورولت می‌گوید که نتیجه، تجربه رانندگی دقیق‌تر و مطمئن‌تری است. سیستم تعلیق تطبیقی ​​Air Ride در RST، Z71 و High Country اختیاری خواهد بود، با تنظیم خودکار بار و تنظیم ارتفاع سواری، به علاوه قابلیت پایین آوردن SUV برای ورود و خروج راحت تر.

کریس دیویس/SlashGear

کنترل سواری مغناطیسی در RST و Z71 اختیاری و در Premier و High Country استاندارد خواهد بود. این نوید می دهد که به طور خودکار میزان میرایی ضربه ها را با توجه به شرایط جاده تنظیم کند.

یک دیزل قدرتمندتر باید کار بکسل را انجام دهد

کریس دیویس/SlashGear

در اواخر سال ۲۰۲۵، شورولت تاهو و سابربن ۲۰۲۵ را با نسل دوم ۳٫۰ لیتری شش سیلندر خطی Duramax توربو دیزل عرضه خواهد کرد. در همه تریم ها موجود است و به صورت استاندارد با گیربکس ۱۰ سرعته جفت می شود، ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۴۹۵ پوند فوت گشتاور دارد. این باعث می شود که آن را قوی تر از گزینه دیزلی خروجی کند، در حالی که Chevy می گوید به لطف عایق صوتی بهتر و سایر تغییرات، باید ساکت تر باشد.

شورولت می‌گوید که موتور توربو دیزل باید انتخابی از این سه موتور باشد، اگرچه تا کنون حداکثر پشتیبانی از بکسل را تا ۸۴۰۰ پوند در تاهو و ۸۲۰۰ پوند در سابربن تایید کرده است. برای رسیدن به این اعداد، به یک بسته تریلر نیاز دارید.

شورلت

پکیج Max Trailing دارای رادیاتور و فن خنک کننده با ظرفیت بالا به همراه کنترلر ترمز تریلر یکپارچه است. همچنین شامل نمای بالابر، کنترل فرود در تپه، و کمک فرمان ناحیه کور با تریلر است. همه آنها ویژگی های آشنا هستند: موارد جدید برای مدل سال ۲۰۲۵ مواردی مانند Forward Path Indication – نشان دادن مسیر چرخش وسیله نقلیه تریلر در هنگام ضربه زدن به چراغ راهنما – به علاوه نظارت بر سلامت لاستیک تریلر که با فرض قرار دادن اطلاعات دقیق وضعیت با شروع، می توانید سایش لاستیک های تریلر خود را در طول زمان تخمین بزنید.

هیچ نشانه ای از حومه برقی به این زودی ها وجود ندارد

کریس دیویس/SlashGear

با توجه به تمام تلاش‌های شورولت – و اهمیت تاهو و سابربن، هم برای آمار فروش جنرال موتورز و هم برای این بخش به طور کلی – شرم آور است که بار دیگر از برقی‌سازی صرف نظر کرده‌اند. استدلال Chevy این است که دیزل صرفه جویی را ارائه می دهد که خریداران SUV تمام اندازه انتظار دارند، اما به نظر می رسد این بهانه ای نسبتاً ضعیف برای عدم وجود حتی یک سیستم هیبریدی ملایم باشد.

در واقع، مشخص نیست که شورولت چه برنامه‌ای برای آینده الکتریکی تاهو و سابربن دارد، و در این میان، اینطور نیست که جایگزین‌های دیگری ظاهر نشده باشند. R1S ریوین در حال حاضر سه ردیف صندلی و تا ۳۵۲ مایل برد ارائه می دهد. EV9 مورد انتظار کیا در عین حال، قیمت آن را کمتر از ۵۹۲۰۰ دلار (به اضافه مقصد ۱۴۹۵ دلار) در زمانی که قبل از پایان سال وارد می‌شود، شروع می‌کند.

آیا امید به یک تاهو الکتریکی خیلی زیاد است؟ جنرال موتورز مطمئناً از امکان یک SUV بزرگ و تمام برقی غافل نیست: کادیلاک اسکالا آی کیو بر اساس پلت فرم خودروی الکتریکی Ultium ساخته خواهد شد و برای هفت نفر صندلی ارائه می دهد. به نظر می رسد خریداران شورت باید صبور باشند.

واضح ترین تغییرات در داخل است

شورلت

حداقل آنها یک کابین زیباتر و با تکنولوژی بیشتر برای انتظار خواهند داشت. مسلما تاهو فعلی و بزرگترین کاستی سابربن داشبورد بود که سن خود را در مقایسه با رقبای گجت‌های ساخته شده نشان می‌داد. برای سال ۲۰۲۵، راننده یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی برای ابزار دقیق دریافت می‌کند، در حالی که صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۱۷٫۷ اینچی استاندارد در سراسر جهان است. همه تریم و بسیار زیباتر از نسخه ۱۰٫۲ اینچی در SUV خروجی به نظر می رسد.

شورلت

همانطور که در مدل‌های اخیر شورولت دیده‌ایم، سیستم اطلاعات سرگرمی برنامه‌های بومی Google مانند Google Maps و Google Assistant را اجرا می‌کند. یک ویژگی ناوبری تریلر هنگام محاسبه مسیرها، اندازه تریلر را در نظر می گیرد سوپر کروز در سال ۲۰۲۵، پس از تاریخ فروش اولیه، به عنوان یک گزینه ارائه می شود. بازنشستگی دکمه‌ها و ضامن‌های گیربکس قدیمی شاسی‌بلند که با تعویض ستون جایگزین شده‌اند، به همان اندازه مورد استقبال قرار می‌گیرد.

شورلت

سیستم تهویه مطبوع همچنان به تابلو برق اختصاصی خود ادامه می‌دهد، در حالی که کنترل‌های درایو و تریلر در سمت چپ فرمان بازطراحی‌شده – و ظاهر ممتازتر – در کنار هم قرار گرفته‌اند. پد شارژ بی‌سیم به جلو، از تکیه‌گاه بازو وسط به نقطه‌ای معقول‌تر در کنسول میانی تغییر کرده است و گزینه‌های تزئینی جدیدی از جمله چوب واقعی و چرم سوراخ‌دار نوک بال در High Country وجود دارد.

لیست گزینه های طولانی

کریس دیویس/SlashGear

با این حال، برخی از فناوری های چشمگیرتر را نمی توانید ببینید. حسگر جدید تشخیص حرکت داخلی نوید می دهد که “حرکات میکرو” را در کابین تشخیص دهد، از جمله ژست های کوچکی که ممکن است یک نوزاد فراموش شده انجام دهد. سپس SUV هشدارهای تشدید کننده را به عنوان یادآوری به صدا در می آورد.

مالکان همچنین می‌توانند – هم در داخل تاهو و حومه و هم در اطراف آن – با گزینه دوربین‌های متصل بررسی کنند. این نمای ۳۶۰ درجه از اطراف SUV در برنامه myChevrolet، با ضبط خودکار تصادف، عملکرد دوربین داشبورد، نمای زنده و ذخیره سازی ابری از طریق اتصال ۴G LTE OnStar را نشان می دهد. برخی از عناصر به اشتراک OnStar نیاز دارند که قیمت آن نزدیک به تاریخ فروش Tahoe و Suburban تایید می شود.

دوربین ۳۶۰ درجه، کمک حفظ خطوط، ترمز عابر پیاده و دوچرخه‌سوار جلو، ترمز اضطراری خودکار پیشرفته، کمک پارک خودکار پیشرفته، و Teen Driver – که محدودیت‌هایی را برای رانندگان جوان‌تر مجاز می‌کند – همگی استاندارد خواهند بود. ما جزئیات کامل مشخصات، قیمت و اعداد اقتصادی را بیشتر به تاهو و سابربن ۲۰۲۵ که در سال آینده وارد نمایندگی‌های شورولت خواهند شد، خواهیم دانست.


منبع: https://www.slashgear.com/1456223/2025-chevrolet-tahoe-suburban-first-look-performance-technology-towing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *