شکلات خالی از سکنه – هر آنچه که می دانیم

شکلاتی خالی از سکنه جدیدترین بازی شبیه سازی RPG از توسعه دهنده برنده جایزه Stardew Valley است. با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ایم، این RPG به دنبال روایت داستان خود و خروج از سایه‌ای است که Stardew ایجاد می‌کند.

که در Haunter Chocolatier، بازیکنان با هدف درست کردن خوشمزه ترین دسر ممکن روبرو خواهند شد. موفقیت مستلزم جمع‌آوری هرچه بیشتر مواد کمیاب و هیجان‌انگیز است که می‌توانید و سپس ساختن خلاقیت‌های خود تا حد امکان دلپذیر. اوه، و شما در عمارت جن زده خود بیرون از آشپزخانه کار خواهید کرد.

اگر منتظر هستید شکلاتی خالی از سکنه همانطور که ما مشتاقانه هستیم، سپس برای یافتن همه چیزهایی که در حال حاضر در مورد آن می دانیم، ادامه مطلب را بخوانید دره استاردیو پیگیری تا کنون. این شامل نگاهی به زمان عرضه بازی و برخی اطلاعات در مورد چگونگی شکل گیری توسعه تا کنون است.

Haunted Chocolatier: بریده بریده

  • چیست؟ یک سیم کارت شکلات سازی شبح وار که از سبک آن پیروی می کند دره استاردیو.
  • چه وقت آن بیرون میاید؟ هنوز تاریخ انتشار وجود ندارد
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ رایانه شخصی (سایر پلتفرم های TBC)

گمانه زنی ها و پلتفرم های تاریخ انتشار Haunted Chocolatier

شکلاتی خالی از سکنه

(اعتبار تصویر: ConcernedApe)

برای پلتفرم‌ها، توسعه‌دهنده در حال حاضر فقط به رایانه شخصی متعهد شده است، اما گفته است که “همه قصد دارد آن را به دیگر پلتفرم‌های اصلی نیز بیاورد”.

تقریباً مطمئناً شاهد پشتیبانی Haunted Chocolatier خواهیم بود عرشه بخاراگر چه ما انتظار داریم که آن را به نینتندو سوییچ، Xbox Series X/شن PS5. با این حال، ممکن است مانند Stardew Valley با تاخیر عرضه شود.

متأسفانه، بازی هنوز تاریخ انتشار از هر نوع – حتی یک پنجره انتشار مبهم ندارد. جزئیات راه اندازی بازی Haunted Chocolatier در حال حاضر روی زمین نازک است و در بازی به پایان می رسد. صفحه پرسش و پاسخConcerned Ape می گوید:

“من هنوز نمی توانم به تاریخ انتشار متعهد شوم. هنوز در مراحل توسعه نسبتاً زود است و من می خواهم بدون فشار تاریخ انتشار بتوانم در آرامش کار کنم.”

این بخشی از آخرین به‌روزرسانی بود که در دسامبر سال ۲۰۲۱ در وبلاگ ایجاد شد. مدتی است که اصلاً چیزهای زیادی در مورد بازی نشنیده‌ایم، بنابراین انتظار نداشته باشید که تا پایان سال ۲۰۲۳ آن را بازی کنید.

تریلر Haunted Chocolatier

در حال حاضر، ما فقط تریلر اعلامی آن را داریم شکلاتی خالی از سکنه، که به ما دید خوبی از گیم پلی بازی داشت. در زیر می توانید این را به طور کامل مشاهده کنید:

در حال حاضر هیچ تریلر دیگری از گیم پلی بازی وجود ندارد، اما اگر می خواهید از تمام کارهای بد و خلاقیت های سازنده به روز باشید، آن را بررسی کنید. کانال رسمی ConcernedApe در یوتیوب.

داستان و محیط شکلات‌های خالی از سکنه

به نظر می رسد شکلاتی خالی از سکنه ممکن است عناصر شوم بیشتری نسبت به بازی قبلی ConcernedApe داشته باشد، دره استاردیو. در حالی که تریلر ارواح دوستانه را نشان می دهد که به مدیریت فروشگاه شکلات شما کمک می کنند، ما همچنین با متصدی بار به نام نایجل آشنا می شویم که به نظر نمی رسد از داشتن یک شکلات فروشی دیگر در شهر خوشحال باشد.

ما می دانیم که برخی از افعال با هم تداخل دارند دره استاردیو، اما باید دید که چگونه کار خواهد کرد. تا کنون، ConcernedApe مشتاق به شفاف سازی این موضوع بوده است شکلاتی خالی از سکنه هویتی مستقل خواهد داشت. تکرار اینکه هنگام صحبت با یک طرفدار در یک توییتر در پاسخ، ConcernedApe گفت:

“این یک بازی جداگانه با هویتی مستقل خواهد بود… این یک ” نیست[Stardew Valley 2]’. اما ممکن است برخی از افسانه های مشترک وجود داشته باشد. من دقیقاً مشخص نکرده‌ام که این دو تا چه حد به هم متصل خواهند شد.”

گیم پلی Haunted Chocolatier

به لطف آن تریلر اعلامی، ما ایده‌ای داریم که انتظار چه چیزی را داشته باشیم. برای شروع، شباهت زیادی به آن وجود دارد دره استاردیو.

واضح ترین بازگشت است استاردوسبک هنری پیکسلی نمادین، که شخصیت ها و مکان های جدید این بازی را زنده می کند. ما نیز آن را می بینیم استاردوسیستم های رزمی و عاشقانه بازگشت خواهند کرد.

ConcernedApe تاکید کرده است که این یک بازی است که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین مدتی طول می کشد تا به احتمال زیاد شاهد اضافه شدن ویژگی های جدید به آن باشیم. شکلاتی خالی از سکنه. حتی هر شانسی وجود دارد که برخی از جنبه‌ها را حذف یا تغییر دهیم.

اخبار شکلات های خالی از سکنه

اسکرین شات Haunted Chocolatier

(اعتبار تصویر: اریک بارون)

Haunted Chocolatier یک اسکرین شات جدید دریافت می کند
ConcernedApe با ارائه یک به روز رسانی کوچک جدید در بازی، در توییتر اقدام به انتشار یک اسکرین شات کاملاً جدید کرده است. در حالی که شما نمی توانید چیز زیادی از این تصویر تشخیص دهید، این یک به روز رسانی خوب است که پروژه در حال پیشرفت است، اگر هیچ چیز دیگری نباشد. هنگامی که از ConcernedApe پرسیده شد که توسعه چگونه پیش می رود، ConcernedApe پاسخ داد:

“پیشرفت بسیار خوب است، اما زمان زیادی طول می کشد تا یک بازی ساخته شود، و من این را کاملاً از ابتدا می سازم (به جز استفاده مجدد بسیار نادر از چیزی از Stardew [Valley]، اگر منطقی باشد). هنوز در میانه کار طولانی است».

بیشتر ببین

میمون نگران، هنر مفهومی شکلاتی را نشان می دهد

Concerned Ape در توییتر برخی از مفاهیم طراحی شکلات‌هایی را که ممکن است در بازی ظاهر شوند به اشتراک گذاشت. برای بررسی آن به اینجا سر بزنید.

روابط عاشقانه باز خواهد گشت
صحبت در مصاحبه با VGKamiبارون فاش کرد که Haunted Chocolatier در حال بازگرداندن روابط عاشقانه است. با این حال، او توضیح زیادی نداد و اظهار داشت: “روابط مانند Stardew Valley وجود خواهد داشت. من هنوز دقیقاً تصمیم نگرفته‌ام که سیستم چگونه کار کند. و انتظار دارم که این بار به برخی موارد متفاوت برخورد کنم.”

ConcernedApe چهار اسکرین شات از Haunted Chocolatier را به اشتراک گذاشته است

برای جشن گرفتن ۱ میلیون دنبال کننده در توییتر، ConcernedApe چهار اسکرین شات جدید به اشتراک گذاشته است از شکلاتی خالی از سکنه، نگاهی به چند منطقه ای که هنوز در بازی نبینیم را ارائه می دهد. اگرچه آنها حجم زیادی از اطلاعات را ارائه نمی دهند، اما هنوز هم نگاهی اجمالی به بازی آینده دارند.

در حالی که منتظر اطلاعات بیشتر در مورد Haunted Chocolatier هستید، چرا دره Stardew یکی از این دره ها را نخوانید. بهترین بازی های نسل گذشته


منبع: https://www.techradar.com/news/haunted-chocolatier-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *