صاحبان ایکس باکس بار دیگر به دلیل تبلیغات “بسیار ناامید کننده” مایکروسافت را مورد انتقاد قرار دادند

صاحبان ایکس باکس بار دیگر به دلیل تبلیغات “بسیار ناامید کننده” مایکروسافت را مورد انتقاد قرار دادند.

این بار، تبلیغات تمام صفحه – که بازیکنان در حال حاضر نمی توانند از آن انصراف دهند – برای افزایش آگاهی در مورد نمایشگاه Developer Direct در هفته گذشته بود.

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

یکی از بازیکنان خشمگین می‌نویسد: «کنسول‌های ایکس‌باکس هیچ‌وقت تبلیغ یا به‌عنوان یک دستگاه یارانه‌ای فروخته نشده‌اند، اما مطمئناً این تبلیغات باعث می‌شود که این یک دستگاه احساس شود». «این شبیه به خرید کیندل آمازون با تخفیف است زیرا آگهی آن پشتیبانی می‌شود.

“اگر شما از این دفاع کنید، من هرگز نمی فهمم چرا این کار را می کنید. اگر نسبت به آن بی تفاوت هستید، من کاملا شما را درک می کنم و اگر از آن ناامید شده اید، من با شما هستم.”

تام وارن از The Verge نیز تصویری از این تبلیغ سرزده را منتشر کرد و گفت: “تبلیغ پاپ آپ تمام صفحه Xbox برای Developer Direct بازگشته است. من همین الان کنسولم را روشن کردم و این یکی را دریافت کردم.”

بازیکن دیگری پست کرد: “یک تبلیغ تمام صفحه دیگر قبل از رسیدن به داشبورد” (با تشکر، کمیک بوک). “من حدس می زنم این چیز جدید در حال حاضر در Xbox. Xbox بسیار ناامید کننده.”

“من از تبلیغات برای رویدادهای مربوط به بازی های آنها مهم نیستم، همه در رسانه های اجتماعی نیستند و به مردم یادآوری می کند که اگر علاقه مند هستند کجا آن را تماشا کنند.” نظر یک بازیکن کمتر عصبانی است. “همچنین با فشار دادن B به راحتی می توان آنها را رد کرد.

“چیزی که من واقعاً در مورد این تبلیغ دوست ندارم این است که چشمانم را از سفیدی آن می سوزاند.”

بازیکنان در حال حاضر به دنبال ابزاری برای غیرفعال کردن تبلیغات تمام صفحه یا حتی ممکن است به طور کلی تبلیغات هستند، زیرا تبلیغات کوچکتر و احتمالاً کمتر مزاحم‌تر بیش از یک دهه است که در داشبورد Xbox ظاهر می‌شوند.

این اولین باری نیست که بازیکنان در تبلیغات ایکس‌باکس شرکت می‌کنند. در نوامبر برگشت اکتیویژن و ایکس باکس تبلیغات تمام صفحه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را در صفحه اصلی کنسول منتشر کردند.که در آن زمان نیز به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-owners-have-once-again-hit-back-at-microsoft-for-very-disappointing-advertisements?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *