صاحبان دوربین های امنیتی Wyze گزارش داده اند که فید دوربین های غریبه ها را دیده اند

کاربران دوربین های امنیتی Wyze به طور تصادفی با یک نقض احتمالی حریم خصوصیهمانطور که مشتریان گزارش داده‌اند فیدها و گزارش‌های دوربین دیگر کاربران را دیده‌اند.

یک پست r/wyzecam Reddit از ۸ سپتامبر واکنش کاربرانی را که می‌توانستند از طریق وب‌نماینده شرکت، رویدادها را از خانه‌های افراد دیگر مشاهده و مشاهده کنند، مستند می‌کند. آستانه گزارش شده است. کاربران ادعا کردند که همان فیدهای دوربین خانگی به چندین کاربر دیگر نیز نشان داده می شود.

این کاربر نوشت: «فقط اگر اخیراً برای مشاهده دوربین خود وارد وب سایت wyze شده باشید، برای هر کسی خطری به نظر می رسد. نیکپلایر. “صفحه وب شما “کش” شد و سپس به طور تصادفی [sic] با دیگرانی که از همان سایت بازدید می کنند به اشتراک گذاشته می شود. اوه به وایز! اگر هرگز از وب‌سایت web wyze استفاده نمی‌کنید، فکر می‌کنید که در معرض خطر تصادفی دوربین‌هایتان نیستید [sic] با ذخیره سازی در معرض نمایش قرار می گیرد.”

Wyze تایید کرد آستانه که فیدهای ادغام شده ناشی از “مشکل ذخیره سازی وب” است که تنها در یک بازه زمانی ۳۰ دقیقه ای در ۸ سپتامبر بر روی کاربران دسکتاپ تاثیر گذاشته است. نمایندگان خدمات مشتری به کاربران در موضوع Reddit اطمینان دادند که شرکت در حال کار بر روی یک تعمیر فوری است، اما بسیاری از آنها نگرانی های عمیق تری در مورد حفظ حریم خصوصی در مورد سیستم دوربین خانگی بیان کرد. این شرکت قبلاً به دلیل اقدامات امنیتی ضعیف، پس از کشف یک نقص امنیتی در سال گذشته، مورد انتقاد قرار گرفته است به هکرها اجازه داد به مدت سه سال به فضای ذخیره سازی ویدیو دسترسی داشته باشند.

“این تجربه نشان دهنده تعهد ما به کاربران یا سرمایه گذاری هایی نیست که در چند سال گذشته برای افزایش امنیت انجام داده ایم. ما به بررسی این موضوع ادامه می دهیم و تلاش خواهیم کرد تا دیگر تکرار نشود. ما همچنین یکی از سخنگویان Wyze گفت: برای شناسایی کاربران آسیب دیده تلاش می کنیم آستانه.


منبع: https://mashable.com/article/wyze-security-camera-privacy-breach

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *