صبح بعد: اپل در سال ۲۰۲۴ از RCS استفاده خواهد کرد

اپل اعلام کرده است . RCS یا Rich Communication Services توسط صنعت موبایل به عنوان ارتقای پیامک و MMS توسعه داده شد. اما اپل هم به این دلیل که پلتفرم iMessage خانگی خود را ترجیح می دهد و هم به دلیل اینکه به طور پیش فرض ایمن نیست، در پذیرش آن مقاومت نشان داده است. این کمکی نمی کند که گوگل از RCS به عنوان ابزاری در جنگ فرهنگی پیام متنی-حباب-رنگ خود با سازنده آیفون استفاده کرده است.

اپل در بیانیه‌ای که احتمالاً از طریق دندان قروچه تایپ می‌شود، گفت که RCS در مقایسه با SMS و MMS قابلیت همکاری بهتری را ارائه می‌دهد. اما اضافه شد که iMessage که برخلاف RCS به طور پیش‌فرض رمزگذاری شده است، بهترین و ایمن‌ترین تجربه پیام‌رسانی است. به احتمال زیاد این تغییر تا حدی ناشی از اتحادیه اروپا بوده است که توجه خود را به روش هایی معطوف کرده است که صنعت فناوری زندگی را برای مصرف کنندگان سخت تر می کند.

-دن کوپر

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

می توانید کلیک کنید و جمع آوری کنید (از نمایندگی محلی خود).

صبح بعد: اپل در سال ۲۰۲۴ از RCS استفاده خواهد کرد
آمازون

تشخیص اینکه آیا در خرید یک ماشین جادویی وجود دارد یا اینکه نمایندگی فقط نمایشی را به نمایش می گذارد تا شما را وادار کند فکر کنید وجود دارد دشوار است. ما خودمان در سال آینده متوجه خواهیم شد که چه زمانی . اولین خودروسازی که ثبت نام کرد، هیوندای است که در ازای آن، الکسا را ​​به خودروهای دوران ۲۰۲۵ خود اضافه می کند.

جان لجند و چارلی XCX به شما اجازه می دهند از سبک های آوازی خود استفاده کنید.

جدیدترین ویژگی یوتیوب از یک هوش مصنوعی برای تهیه آهنگ های پشتیبان ۳۰ ثانیه ای با استفاده از صدای هنرمندان برجسته استفاده می کند. . این شامل Charli XCX و John Legend می شود که هر دو ثبت نام کرده اند تا لوله های شبیه سازی شده خود را به کلیپ کوتاه بعدی شما قرض دهند.

Unity Muse ماهانه ۳۰ دلار هزینه دارد.

یونیتی اکنون مجموعه ابزارهای توسعه بازی با هوش مصنوعی خود را با قیمت ۳۰ دلار در ماه در دسترس همه قرار داده است. طراحی شده است تا . در آینده، می‌توانید انتظار داشته باشید که ابزارهایی برای ایجاد گرافیک بازی، تنظیم رفتارهای NPC و متحرک کردن شخصیت‌ها مشاهده کنید، که در واقع می‌تواند بسیار بزرگ باشد.

چه کسی فکرش را می کرد؟

در اوایل سال جاری، SEC شرکت‌ها را موظف کرد چهار روز فرصت داشتند تا در صورت بروز نقض امنیت سایبری، به رگولاتورها اطلاع دهند. بنابراین، . گزارش‌دهی راهی برای مجبور کردن شرکت به مذاکره بود، اما هنوز هم عجیب است که فکر کنیم آنها هک خود را به تنظیم‌کننده‌ها گزارش کرده‌اند.

آینده پژوهی گذشته هرگز به این شکل جعبه ای به نظر نمی رسید.

تصویر یک خودروی مفهومی کیا، یک SUV سبز روشن در زمینه سبز روشن.
بیا دیگه

خودروهای مفهومی کیا شایسته توجه هستند زیرا بسیاری از ویژگی ها به مدل تولیدی منتقل می شوند. . امیدوارم که شما عاشق شکل های جعبه ای و خطوط مستقیم باشید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-apple-will-adopt-rcs-in-2024-121529849.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-apple-will-adopt-rcs-in-2024-121529849.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *