صبح بعد: دولت ایالات متحده موسسه ایمنی هوش مصنوعی را اعلام کرد

ذیل فرمان اجرایی فراگیر رئیس جمهور جو بایدن با توجه به توسعه هوش مصنوعی در هفته گذشته، در نشست ایمنی هوش مصنوعی بریتانیا دیروز، معاون رئیس جمهور کامالا هریس از ابتکارات یادگیری ماشینی بیشتر و همچنین تاسیس موسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده خبر داد. دولت بایدن با همکاری وزارت بازرگانی، موسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده (US AISI) را در NIST (موسسه ملی استانداردها و فناوری) ایجاد خواهد کرد. مسئولیت ایجاد و انتشار دستورالعمل‌ها، تست‌های معیار، بهترین شیوه‌ها و موارد دیگر، برای ارزیابی سیستم‌های بالقوه خطرناک هوش مصنوعی خواهد بود. آزمایش‌ها حتی ممکن است شامل تمرین‌های تیم قرمز باشد که پرزیدنت بایدن در فرمان اجرایی خود در هفته گذشته به آن اشاره کرد.

دفتر مدیریت و بودجه (OMB) – این یک صبح اختصاری است – اولین پیش نویس راهنمای سیاست دولت در مورد استفاده از هوش مصنوعی دولتی را اواخر این هفته منتشر خواهد کرد.

– مت اسمیت

شما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

Google Pixel 7a ارزان‌تر از همیشه با قیمت ۳۷۴ دلار در این معامله جمعه سیاه اولیه است

رویداد Scary Fast Mac اپل: همه چیز درباره M3 MacBook Pro و M3 iMac اعلام شده است

بهترین هدفون های بی سیم

سامسونگ فروش قوی گوشی های هوشمند و صفحه نمایش موبایل را برای رشد درآمد اعتبار می داند

بهترین قاب آیفون

به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ ۲۰۲۳ مایکروسافت، هوش مصنوعی Copilot را برای کاربران بیشتری به ارمغان می‌آورد

بررسی Surface Laptop Studio 2

نهایی همه جانبه؟

صبح بعد: دولت ایالات متحده موسسه ایمنی هوش مصنوعی را اعلام کرد
Engadget

سرفیس لپ‌تاپ استودیو مایکروسافت ترکیبی منحصر به فرد از عملکرد و سازگاری را ارائه می‌کند – حتی در میان رایانه‌های شخصی ۲ در ۱٫ به لطف مشخصات به روز شده به علاوه یک پورت USB-A و یک کارت خوان microSD، به نظر می رسد که ایستگاه کاری موبایل نسل دوم مایکروسافت تقریباً همه چیز مورد نیاز خود را دارد. متأسفانه، با قیمت اولیه بالا و ارتقاءهای گران قیمت، هنوز هم توصیه کردن سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ به همه دشوار است.

به خواندن ادامه دهید.

کروم برای iOS اکنون به شما امکان می دهد نوار آدرس را به پایین منتقل کنید

ایده آل برای کسانی که iPhone Pro Max دارند.

ویژگی جدید گوگل برای کروم در iOS مرورگر را به شدت تغییر نمی دهد، اما اگر ضربه زدن به بالای صفحه آیفون خود را کمی کشش پیدا کنید، می تواند مفید باشد. این شرکت توانایی انتقال نوار آدرس مرورگر را به پایین صفحه از بالا، a la Safari، ارائه کرده است. عجیب است، این هنوز یک ویژگی در برنامه کروم اندروید نیست.

به خواندن ادامه دهید.

اتوپایلوت تسلا در تصادف مرگبار مدل ۳ ۲۰۱۹ مقصر نبود

در این تصادف راننده ۳۷ ساله خودرو کشته و دو سرنشین آن به شدت مجروح شدند.

به گفته هیئت منصفه در کالیفرنیا، تسلا در تصادف مرگبار ۲۰۱۹ که ظاهراً سیستم خلبان خودکار آن را درگیر کرده بود، مقصر نبود. این اولین محاکمه در ایالات متحده برای پرونده ای است که ادعا می کند نرم افزار آن مستقیماً باعث مرگ شده و راننده خودرو در تصادف کشته شده است. در این دادخواست ادعا شده بود که تسلا آگاهانه خودروهایی را با سیستم Autopilot معیوب ارسال کرده است. هیئت منصفه در نهایت متوجه شد که هیچ نقصی وجود ندارد و تسلا در روز سه شنبه تسویه شد.

به خواندن ادامه دهید.

Ayaneo’s Kun یک بازی دستی حتی قدرتمندتر است

این دستی قدرتمند می تواند لپ تاپ مورد علاقه شما نیز باشد.

TMA
Engadget

Ayaneo Kun با بالاترین مشخصات دستگاه بازی است که این شرکت تا به حال ساخته است و پس از چند هفته استفاده از آن، جیمز ترو از Engadget می گوید که هم یک بازی دستی فوق العاده است و هم (اگر بخواهید) یک رایانه شخصی قابل حمل معمولی است. اما به گفته او احساس می‌شود که Kun فقط یک مکان نگه‌دارنده برای Kun 2، یا Kun 1S، Kun Pro یا… هر چیزی که آن‌ها آن را ارتقاء یافته بعدی دستی می‌نامند، است. مشخصات قابل توجه عبارتند از باتری عظیم ۷۵ وات ساعت و توانایی انجام بازی ها با وضوح ۱۶۰۰p – یک حرکت قابل توجه بالاتر از حداکثر ۱۲۰۰p معمول سایر دستگاه های Ayaneo. برای تفکیک کامل به ادامه مطلب بروید.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-us-government-announces-ai-safety-institute-111551804.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-us-government-announces-ai-safety-institute-111551804.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *