صبح بعد: شرکت جدید هوش مصنوعی ایلان ماسک، xAI، ربات چت Grok را راه اندازی کرد

شرکت جدید هوش مصنوعی ایلان ماسک، xAI، ربات چت خود را برای مشترکین X که پس از خروج از نسخه بتا ۱۶ دلار در ماه پرداخت می کنند، منتشر خواهد کرد. یک گروه منتخب از کاربران X شروع به آزمایش کردند گروکیک رقیب برای ChatGPT OpenAI، این آخر هفته.

ماسک در اوایل سال جاری جاه طلبی های سرسختانه خود را برای xAI مطرح کرد و در ماه ژوئیه گفت که هدف از آن، به معنای واقعی کلمه، «درک است. ماهیت واقعی کیهان” با گفتن این حرف، ماسک می‌گوید که گروک حس شوخ طبعی دارد، مانند این… شوخی‌هایی که به صورت راهنمای برای ساخت کوکائینکه باید برای کسی خنده دار باشد

ویژگی قابل توجه Grok دسترسی بیدرنگ آن به اطلاعات منتشر شده در X است که ماسک ادعا می کند “مزیت بزرگی نسبت به مدل های دیگر خواهد بود.” چت ربات های رقیب محدود به اطلاعاتی هستند که به مدل آنها داده می شود. اگر Grok دائماً اطلاعات جدیدی را از X می گیرد، می تواند یک مزیت داشته باشد. همچنین می‌تواند بیشتر در معرض تعصبات وحشتناک مدل‌های هوش مصنوعی باشد، نه اینکه به تجزیه جرم اشاره کنیم. اطلاعات غلط در اطراف شبکه اجتماعی تغییر نام تجاری می چرخید.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

جمعه سیاه: بهترین معاملات اولیه از آمازون، هدف، بهترین خرید و موارد دیگر

اولین درایو ولوو EX30: جذاب و سازگار با محیط زیست با قدرت اضافی

Echo اولین نمایش مارول خواهد بود که به طور همزمان دیزنی + و هولو را پخش می کند

چگونه تعریف حقوقی پر پیچ و خم از “استفاده منصفانه” برای Napster هزینه کرد اما Spotify را به ما داد

هزاران نفر پس از سرکوب بزرگ یوتیوب، مسدودکننده‌های تبلیغات را حذف می‌کنند

X ممکن است شروع به فروش دسته های کاربر بازیافتی کند

طبق گزارش‌ها، از مردم می‌خواهد دسته‌های کاربر بازیافتی را به قیمت ۵۰۰۰۰ دلار بخرند.

فراتر از اشتراک برای دسترسی به چت بات ها، X به دنبال راه های دیگری برای کسب درآمد است. طبق گفته‌های این شرکت، این شرکت در تلاش بوده است تا خریدارانی را برای دسته‌های کاربران غیرفعال بیابد، حتی با ارسال ایمیل‌های درخواستی «هزینه ثابت ۵۰۰۰۰ دلاری برای شروع خرید» می‌فرستد. فوربس. ایلان ماسک در ماه مه اعلام کرد که X، که قبلا توییتر بود، پاکسازی حساب‌های غیرفعال را آغاز خواهد کرد و حتی به برنامه‌هایی برای بازیافت دستگیره‌های استفاده نشده اشاره کرد.

به خواندن ادامه دهید.

Fortnite از زمان انتشار فصل OG خود به شکستن رکوردهای تعداد بازیکن ادامه می دهد

Fortnite OG نقشه جزیره اصلی و موارد دیگر را بازگرداند.

TMA
فورتنایت

از زمان انتشار بازی Fortnite OG در پایان هفته گذشته، تعداد بازیکنان به بالاترین حد خود رسیده است – بر اساس توییتی که از سوی این شرکت منتشر شد، روز شنبه با ۴۴٫۷ میلیون بازیکن به اوج خود رسید. فورتنایت تیم طبق گزارش‌ها، بازیکنان در مجموع ۱۰۲ میلیون ساعت بازی داشتند که آن را به بزرگترین روز بازی تبدیل کرد. ظاهراً نقشه ۲۰۱۸ آنقدر قدیمی است که بتوان آن را نوستالژیک دانست.

به خواندن ادامه دهید.

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، متهم به کلاهبرداری شد

SBF با ۱۱۰ سال زندان مواجه است.

TMA
عمرو الفیکی/رویترز

هیئت منصفه فدرال سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX را در هر هفت فقره کلاهبرداری و توطئه مجرم شناخته است. SBF که در دسامبر ۲۰۲۲ در باهاما دستگیر شد، به دلیل جرایم متعدد، از جمله ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم علیه مشتریان FTX، کلاهبرداری از طریق وام دهندگان Alameda Research و توطئه برای ارتکاب پولشویی، با حداکثر ۱۱۰ سال زندان فدرال مواجه است. او در ۲۸ مارس ۲۰۲۴ محکوم خواهد شد.

به خواندن ادامه دهید.

واشنگتن دی سی طرح رایگان AirTags را برای مقابله با سرقت خودرو اجرا می کند

برنامه آزمایشی بر روی مناطق خاصی تمرکز خواهد کرد.

شهردار موریل بوسر روز چهارشنبه اعلام کرد که شهر واشنگتن دی سی، تگ های رایگان اپل را برای ساکنان محله های خاص توزیع خواهد کرد. هدف: ردیابی خودروهای سرقتی برای پلیس آسان تر شود. ما در حال تجهیز ساکنان به فناوری هستیم که به آنها اجازه می دهد [Metropolitan Police Department] Bowser گفت: برای رسیدگی به این جنایات، بازیابی وسایل نقلیه و پاسخگویی مردم.

دی سی دومین شهری است که AirTag های رایگان را برای یافتن سارقان خودرو آسان تر می کند. در اوایل سال جاری، اریک آدامز، شهردار نیویورک، اعلام کرد که این شهر ۵۰۰ AirTag را برای یافتن سارقان خودرو آسان‌تر می‌کند.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-elon-musks-new-ai-company-xai-launches-grok-the-chatbot-121533489.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-elon-musks-new-ai-company-xai-launches-grok-the-chatbot-121533489.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *