صبح بعد: مجموعه مک بوک جدید اپل بسیار منطقی تر است

مشکل مک‌بوک اپل، مجموعه‌ای گیج‌کننده از ماشین‌های مشابه با نام‌های مختلف، تراشه‌های مختلف، سخت‌افزار متفاوت و بقیه بود. اما ممکن است در نهایت مشکل را حل کرده باشد. مک بوک ایر ۱۵ اینچی که مدت ها شایعه شده بود، ماه ها پیش وارد بازار شد و سپس اپل با ارائه دو نسخه اصلاح شده مک بوک پرو – به ویژه در کمتر از ۱۲ ماه – برای نمایش قوی ترین تراشه های این شرکت تا کنون، ما را شگفت زده کرد. این مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید مجهز به M3 هستند نشانه واضح تری از جهت گیری اپل.

صبح بعد: مجموعه مک بوک جدید اپل بسیار منطقی تر است
Engadget

این شرکت مک بوک پرو ۱۳ اینچی طولانی مدت را از بین برد و در همان مرحله به طراحی قدیمی و قدیمی پایان داد. نوار لمسی تفرقه انگیز و خسته کننده. این ماشین‌های Pro – به‌ویژه مدل‌های M3 Max – برای حرفه‌ای‌ها عالی هستند، و MacBook Airs برای همه افراد دیگر.

من فکر می‌کنم، برای اولین بار پس از مدت‌ها، خط تولید لپ‌تاپ‌های اپل بالاخره معقول شد.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

Final Cut Pro از جدیدترین تراشه های اپل برای بهبود ردیابی چهره و اشیا استفاده می کند

بررسی Meater 2 Plus: یک دماسنج گوشت بی سیم دقیق تر و بادوام تر

اولین درایو ولوو EX30: جذاب و سازگار با محیط زیست با قدرت اضافی

رویداد Bored Ape NFT منجر به این شد که حداقل ۱۵ شرکت کننده سوختگی شدید چشم را گزارش کنند

سازمان دهنده آزمایشگاه یوگا از مسائل مربوط به چشم آگاه است.

TMAe
@CryptoJune777 / X

بنابراین فکر کردید که فقط ایده شرکت در یک رویداد NFT به اندازه کافی عذاب آور است. حداقل ۱۵ بازدیدکننده در ApeFest Yuga Labs، جشنی از NFT های Bored Ape Yacht Club (که هنوز هم یک چیز هستند)، ممکن است آسیب های جدی چشمی را تجربه کرده باشند. بلومبرگ گزارش‌ها حاکی از آن است که افراد متعددی که در مراسم آخر هفته گذشته در هنگ کنگ شرکت کرده‌اند، مشکلات بینایی را تجربه کرده‌اند که گمان می‌کنند ناشی از نورپردازی صحنه است. برخی ادعا می کنند که پزشکان بعداً آنها را با چشم جوشکار تشخیص دادند، وضعیتی که ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش است. ظاهراً این شرکت در حال بررسی گزارش ها است.

به خواندن ادامه دهید.

هر ماشینی یک ماشین هوشمند است و یک کابوس حفظ حریم خصوصی است

خودروهای هوشمند، سیاست‌های احمقانه حریم خصوصی، شرایط و ضوابط.

موزیلا اخیراً گزارش داده است که تمام ۲۵ برند خودرویی که بررسی کرده است ناموفق تست های حریم خصوصی آن در حالی که طبق برآورد موزیلا، همه در سیاست‌های جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها بیش از حد عمل می‌کردند، برخی حتی در مورد به دست آوردن اطلاعات بسیار تهاجمی هشدارهایی را نیز شامل می‌شدند. خودروهای امروزی می‌توانند اطلاعات شخصی را جمع‌آوری کنند، و چاپ دقیق توافق‌نامه‌های کاربر توضیح می‌دهد که چگونه سازندگان هر بار رضایت شما را جلب می‌کنند.

به خواندن ادامه دهید.

فایل‌های WeWork برای حفاظت از ورشکستگی فصل ۱۱

این شرکت دچار مشکل شده است.

تغییر دیگری در حماسه WeWork در این هفته، زیرا شرکت اجاره فضای اداری برای محافظت از ورشکستگی اقدام کرده است. به دنبال گزارش‌هایی که در هفته گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه انتظار می‌رفت این شرکت برای حفاظت از فصل ۱۱ ثبت نام کند، سهام WeWork در روز دوشنبه در بورس نیویورک متوقف شد. مطابق با مجله نیویورک تایمز، پرونده ورشکستگی خود را “سازماندهی مجدد همه جانبه” کسب و کار خود توصیف کرد. WeWork در بازار املاک و مستغلات که با افزایش هزینه‌های استقراض متزلزل شده، زحمت کشیده است و در عین حال با تغییرات شتاب‌گرفته از همه‌گیری میلیون‌ها نفر دیگر که از راه دور کار می‌کنند، مواجه است.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-apples-new-macbook-lineup-makes-much-more-sense-121543140.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-apples-new-macbook-lineup-makes-much-more-sense-121543140.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *