صبح بعد: نمایشگرهای OLED نسل بعدی ال‌جی ۴۲ درصد روشن‌تر از نسل‌های قبلی خود هستند.

LG Display با چیزی برای اثبات به CES 2024 آمد. نمایشگاه آن در لاس وگاس دارای OLED های شفاف بود مانیتور گیمینگ ۴۸۰ هرتزی و پیشرفته‌ترین پنل‌های OLED شرکت تا کنون، با فناوری META 2.0. در حالی که به نظر می رسد یک کرک تبلیغاتی است (و برخی از آن ها وجود دارد)، LG Display در تلاش است تا بزرگترین ضعف OLED را در مواجهه با LED ها، MicroLED ها و بقیه در حال بهبود برطرف کند. LG Display با استفاده از آرایه‌های میکرولنز پیشرفته (که اکنون MLA+ نامیده می‌شود) و الگوریتم‌های جدید می‌گوید که OLED را ۴۲ درصد روشن‌تر از نمایشگرهای قبلی ساخته است.

در CES 2024، من یک بررسی دقیق تر در پانل های نمونه اولیه، در اواخر امسال به تلویزیون ها رفت.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

این دوچرخه الکترونیکی دارای ChatGPT یکپارچه است

CES 2024 زنده: همه اعلامیه های فناوری تا کنون

EcoFlow Delta Pro Ultra یک باتری خانگی است که می تواند انرژی را از ۴۲ پنل خورشیدی دریافت کند.

وبر در CES 2024 از گریل هوشمند Searwood مقرون به صرفه تر و همه کاره تر خود رونمایی کرد.

بهترین دوشاخه های هوشمند

آمازون از AirPlay یا Chromecast پشتیبانی نخواهد کرد، اما Matter Casting را اتخاذ خواهد کرد

سریال The Last of Us شبکه HBO ابی خود را پیدا کرد

Rabbit R1 یک دستیار مجازی بسیار متفاوت با هوش مصنوعی است

توسط شرکت Teenage Engineering طراحی شده است.

صبح بعد: نمایشگرهای OLED نسل بعدی ال‌جی ۴۲ درصد روشن‌تر از نسل‌های قبلی خود هستند.
خرگوش

به نظر می رسد استارت آپ جدیدی به نام Rabbit فکر می کند که دستیاران مجازی ما پیاده سازی های کمتر از ایده آل هوش مصنوعی هستند – و آنها اشتباه نمی کنند. رویای Rabbit این است که برنامه‌های خود را برای مکالمه پشت سر بگذارید و به جای دستگاهی که حواس‌تان را پرت می‌کند آیکون‌ها را به صورت شما فشار می‌دهد، با چیزی که برای هوش مصنوعی یک دستگاه واکی تاکی است تعامل برقرار کنید.

سخت‌افزار شیک (متشکرم، TE) یادآور Playdate دستی با میل لنگ، با چرخ پیمایش آنالوگ و “چشم چرخشی ۳۶۰ درجه” است، اما جالب‌ترین ویژگی – نه آن‌طور که دیده‌ایم کار می‌کند. زندگی واقعی هنوز — توانایی آن در استفاده از رابط ها به جای API یا برنامه ها است. می توانید آن را برای استفاده از فتوشاپ برای انجام کارهای ویرایش ساده و ظاهراً حتی بازی آموزش دهید دیابلو برای شما، سپس می توانید کاری کنید که آن کارها را هر زمان که باشد تکرار کند.

Rabbit R1 199 دلار قیمت دارد و برای پیش‌سفارش در دسترس است و تاریخ ارسال پیش‌بینی می‌شود قبل از پایان آوریل باشد.

به خواندن ادامه دهید.

OpenAI اذعان می کند که آموزش هوش مصنوعی مولد بدون مواد دارای حق چاپ غیرممکن است

این شرکت همچنین پاسخی به شکایت نیویورک تایمز منتشر کرده است.

OpenAI و بزرگترین پشتیبان آن، مایکروسافت، با چندین پرونده قضایی مواجه هستند که آنها را متهم به استفاده از آثار دارای حق چاپ دیگران بدون مجوز برای آموزش مدل های زبان بزرگ (LLM) می کند. OpenAI در شواهد خود به کمیته ارتباطات و انتخاب دیجیتالی مجلس اعیان بریتانیا نوشت که “آموزش مدل های پیشرو هوش مصنوعی امروزی بدون استفاده از مواد دارای حق چاپ غیرممکن است.”

در برخی از شکایت‌ها، شاکیان شرکت‌ها را متهم می‌کنند که در حین ساختن یک صنعت میلیارد دلاری از پرداخت هزینه به نویسندگان خودداری می‌کنند و از منافع مالی هنگفتی از مواد دارای حق چاپ برخوردار می‌شوند.

به خواندن ادامه دهید.

لپ‌تاپ ASUS Zenbook Duo یک لپ‌تاپ دو صفحه‌نمای خیره‌کننده است که ظاهراً هیچ سازشی ندارد.

با قیمت ۱۵۰۰ دلار نسبتاً مقرون به صرفه است.

TMA
Engadget

ASUS Zenbook Duo دارای دو صفحه نمایش و یک صفحه کلید بلوتوث قابل جدا شدن است که می تواند برای سفر در داخل آن قرار گیرد. این تکرار متمایز است زیرا پنل‌های OLED کمی بزرگ‌تر از پنل‌های دستگاه‌های رقیب، در ۱۴ اینچ هستند، در حالی که وضوح ۳K، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از قلم را نیز ارائه می‌دهند. به علاوه، با قیمت اولیه ۱۵۰۰ دلار، قیمت آن ۵۰۰ دلار کمتر از یوگا بوک است.

به خواندن ادامه دهید.

کلیک های عملی: صفحه کلید آیفون برای سال ۲۰۲۴

هوس در سه رنگ.

TMA
Engadget

صفحه‌نمایش لمسی آیفون، صفحه‌کلید فیزیکی گوشی‌های هوشمند را از بین برد، پس چرا آن را با یک قاب احیا نکنیم؟ طراحی کلیک ها نمی تواند ساده تر باشد. این یک قاب سیلیکونی است که یک صفحه کلید فیزیکی در پایین آن پیچ شده است و به آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس می رسد. برای اولین برداشت های ما به ادامه مطلب بروید.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-lg-displays-next-gen-oleds-are-42-percent-brighter-than-its-predecessors-181523507.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-lg-displays-next-gen-oleds-are-42-percent-brighter-than-its-predecessors-181523507.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *