صبح بعد: نیروگاه زمین گرمایی گوگل در صحرا و موارد دیگر

متاسفم که شنبه شما را قطع می کنم، اما آیا به نحوی از دست داده اید که گوگل یک نیروگاه انرژی زمین گرمایی ساخته است در وسط نوادا? می دانی، آن مکان با تمام آب برای توربین ها؟ یا راه فوق العاده احمقانه محققان امنیتی توانستند اطلاعات خصوصی را از ChatGPT استخراج کنند؟ نسخه پوشش داده شده با YouTube TMA این هفته این موضوع را پوشش می دهد و در مورد همه چیزهای دیگر از این هفته در فناوری بسیار مشتاق (یا کاملاً غیرممکن) است.

این هفته:

این را بخوان:

همه چیز در Engadget از نقل قول سنگین و صحبت کردن یک مرد زیر دوربین برای کمتر از ۱۰ دقیقه سود نمی برد. این هفته به این موضوع نگاهی بیندازید پروفایل عالی از رشد، رشد و رشد بیشتر ChatGPT، ربات چت OpenAI. این سیستم هوش مصنوعی مولد را برای عموم مردم بازنگری کرد و بزرگترین شرکت‌های فناوری را در تلاش برای رسیدن به این هدف قرار داد. و تازه اولین سالش بود.

ایمیل را بیشتر از ویدیو دوست دارید؟ همینجا مشترک شوید برای گزارش های روزانه، مستقیماً به صندوق ورودی خود مراجعه کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-googles-geothermal-power-plant-in-the-desert-and-more-140010085.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-googles-geothermal-power-plant-in-the-desert-and-more-140010085.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *