صبح بعد: ویژن پرو اپل تقریباً از راه رسیده است و بازی هوش مصنوعی سامسونگ

به فناوری تزریقی صبح شنبه خود خوش آمدید. TMA این هفته بر دو راه اندازی فناوری بزرگ متمرکز است. اول از همه، سامسونگ سال ۲۰۲۴ را زود با سری گوشی های پرچمدار خود آغاز کرد و اعلام کرد که سه مدل S24 در پایان ماه به فروش می رسد. مطمئناً این بار دوباره شبیه گوشی‌های سال گذشته به نظر می‌رسند، اما این با انبوهی از ترفندها و ویژگی‌های هوش مصنوعی که در هیچ گوشی هوشمند دیگری نمی‌توانید پیدا کنید، جبران می‌شود. و آیا هدف از خرید یک گوشی جدید این نیست؟

ما همچنین برداشت‌های عمیق‌تری از اولین حمله اپل به VR/AR/XR دریافت کرده‌ایم، زیرا Vision Pro (3500 دلار) پیش‌فروش می‌شود، قبل از عرضه در اواخر این ماه. شما جیب های بزرگ دارید درست است؟ این اولین محصول جدید این شرکت از زمان اپل واچ سال ۲۰۱۴ است و جدیدترین برداشت های ما نشان می دهد که Vision Pro یک تجربه هدست روان و هوشمند فراتر از هدست های VR است که تاکنون دیده ایم. برای برخی، دو ویرایشگر Engadget روی Vision Pro بسته شده اند دموهای گسترده تراز جمله ویدیوی همهجانبه و تلاش برای تایپ در هوای رقیق در صفحه کلید شناور ویژن پرو.

این هفته:

???????? Apple Vision Pro دستی، redux

????️ر????️ر وکلای Take-Two فکر می کنند که لوگوی جدید R Remedy بسیار شبیه به آرم R Rockstar است

???????? Samsung Galaxy S24 Ultra عملی:  

این را بخوان:

شریل سندبرگ است ترک هیئت مدیره متا، و این شرکت به حرکت به سمت Metaverse ادامه می دهد، در حالی که بقیه از ما متعجب هستیم که آیا این مقصد وجود دارد یا خیر. این شرکت همچنین در حال تکان دادن تیم های هوش مصنوعی خود است. این شرکت دو تیم دارد که تحقیقات هوش مصنوعی را دنبال می کنند، اما اکنون مارک زاکربرگ آنها را به هم نزدیکتر می کند. به چه چیزی منجر خواهد شد؟ کاریسا بل همه را توضیح می دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-apples-vision-pro-is-almost-here-and-samsungs-ai-gambit-150028059.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-apples-vision-pro-is-almost-here-and-samsungs-ai-gambit-150028059.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *