۵ نکته برای نگهداری موتورسیکلت در زمستان

۵ نکته برای نگهداری موتورسیکلت در زمستان

ممکن است لغو بیمه موتورسیکلت در زمستان، زمانی که دوچرخه شما از جاده خارج شده و دچار حادثه نمی شود، اقدامی محتاطانه به نظر برسد، اما اینطور نیست. در حالی که می‌توانید با صرف‌نظر کردن از پرداخت‌های چند ماهه حق بیمه، مقداری پول پس‌انداز کنید، اگر بیمه‌تان به کارتان بیاید، ارزشش را نخواهد داشت – و می‌تواند، حتی اگر دوچرخه‌تان به‌خوبی در جای خود نگهداری شود.

برای یک چیز، ممکن است تصمیم بگیرید که یک روز آن را بیرون بیاورید و سوار شوید. حتی سردترین زمستان‌ها گاهی اوقات روزهای گرم و آفتابی دارند و با توجه به تاثیرات تغییرات آب و هوایی که هر روز بیشتر و بیشتر محسوس‌تر می‌شوند، کل فصل می‌تواند به اندازه‌ای ملایم باشد که استفاده از دوچرخه شما را تضمین کند. اگر اینطور است، یا اگر نیاز به استفاده از آن در آخرین لحظه در مواقع اضطراری دارید، باید مطمئن شوید که بیمه شده است.

علاوه بر این، دوچرخه شما حتی در زمان ذخیره سازی ممکن است آسیب ببیند، چه در اثر طوفان زمستانی یا هر حادثه تصادفی دیگری که می تواند در داخل و خارج از خانه اتفاق بیفتد. به ندرت از بیمه برای چیزی که دیدید در راه است استفاده می کنید. در نهایت، همیشه این احتمال وجود دارد که موتورسیکلت شما در زمستان به سرقت برود. سارقان تعطیلات را تعطیل نمی کنند، و اگر دوچرخه خود را در نزدیکی نگهداری نمی کنند، ممکن است فراموش کنید که آن را چک کنید، و این باعث می شود آن را بیشتر مستعد سرقت کنید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید اگر موتورسیکلت شما دزدیده شود با بیمه شما تماس می گیرد، بنابراین لغو آن در طول زمستان ایده خوبی نیست.


منبع: https://www.slashgear.com/1494330/tips-for-storing-motorcycle-during-winter/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *