صبح بعد: چگونه تسلا در جنگ شارژ EV پیروز شد؟

خودروهای الکتریکی از برندهای Stellantis، از جمله دوج و کرایسلر، شروع به استفاده از آن خواهند کرد کانکتور NACS در مدل های منتخب سال آینده این خودروساز همچنین یک آداپتور برای وسایل نقلیه موجود ارائه می دهد، بنابراین رانندگان می توانند از پورت های NACS یا سیستم شارژ ترکیبی (CCS) استفاده کنند.

تسلا کانکتور شارژ EV خود را در سال ۲۰۲۲ منبع باز کرد. در آن زمان، آن را به عنوان استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) تغییر نام داد و آن را بهتر از شارژرهای رقیب بدون قطعات متحرک، نصف اندازه و دو برابر قدرتمندتر معرفی کرد. ” “.

این زمین کار کرد و خودروسازان – فولکس واگن، جنرال موتورز، ولوو، پولستار، مرسدس بنز، هوندا، بی‌ام‌و، لوسید – به تدریج با NACS طرف شدند. Stellantis می‌گوید که همچنان با سایر تولیدکنندگان خودرو متعهد است تا سال ۲۰۳۰ شبکه‌ای با بیش از ۳۰۰۰۰ نقطه شارژ سریع در بزرگراه‌ها و مناطق شهری در آمریکای شمالی ایجاد کند. این ایستگاه‌ها از NACS و CCS پشتیبانی خواهند کرد.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

بهترین پروژکتورهای سال ۲۰۲۴

Apple Cash شماره کارت مجازی را برای خرید آنلاین ارائه می دهد

لپ تاپ های گیمینگ دل در حال حاضر تا ۵۶۰ دلار تخفیف دارند

متا در حال آزمایش یک ویژگی موضوعات پرطرفدار در Threads است

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

Intuitive Machines اولین فرود تجاری روی ماه را انجام خواهد داد

می تواند با فرودگر Nova-C تاریخ ساز شود.

شرکت فضایی Intuitive Machines مستقر در هیوستون در حال آماده شدن برای یک عکس واقعی از ماه است. سعی خواهد کرد فضاپیمایی به نام اودیسه را روی سطح ماه فرود بیاورد – در حالت ایده آل بدون شکستن آن. این ماموریت به دنبال تلاش ناموفق Astrobotic در ژانویه انجام می شود. فرودگر آن شرکت، Peregrine، هرگز به ماه نرسید. Odysseus اولین بار از سه فرودگر Nova-C است که Intuitive Machines قصد دارد در سال جاری به ماه بفرستد و همه آنها دارای محموله های تجاری و ابزارهای ناسا خواهند بود. ماموریت آن، اگر فرود نرم را انجام دهد، یک ماموریت کوتاه اما بالقوه ارزشمند برای اطلاع رسانی به سفرهای آتی خواهد بود. کاوشگرهای مداری شواهدی از یخ آب در قطب جنوب ماه پیدا کرده اند که می تواند برای امرار معاش فضانوردان و حتی سوخت مورد استفاده قرار گیرد.

به خواندن ادامه دهید.

اگر رمز عبور Vision Pro خود را فراموش کردید، دیگر نیازی به بازدید از فروشگاه اپل ندارید

به‌روزرسانی جدیدی که دوشنبه در دسترس است، به شما امکان می‌دهد هدست را در خانه بازنشانی کنید.

صبح بعد: چگونه تسلا در جنگ شارژ EV پیروز شد؟
Engadget

همیشه مسائل اولیه وجود دارد. اگر یکی از دارندگان Vision Pro بودید که رمز عبور خود را در آن گم کرده بودند هفته اول مالکیت باید به یک فروشگاه اپل مراجعه کنید (یا دستگاه را به AppleCare ارسال کنید) تا آن را بازنشانی کنید و بتوانید دوباره از دستگاه ۳۵۰۰ دلاری خود استفاده کنید. خوشبختانه، visionOS 1.0.3 به شما امکان می دهد رمز عبور را در خانه بازنشانی کنید.

اما به طور جدی، اگر رمز عبور خود را در هفته اول فراموش کرده اید – مشکل دارید.

به خواندن ادامه دهید.

فیل اسپنسر در تاریخ ۱۵ فوریه به شایعات چند پلتفرم ایکس باکس خواهد پرداخت

آیا مایکروسافت به کراس پلتفرم خواهد رفت؟

اینترنت در چند هفته اخیر با شایعاتی مبنی بر اینکه مایکروسافت شروع به انتشار بازی های شخص اول ایکس باکس بر روی کنسول های رقیب خواهد کرد، سر و صدا کرده است. این شرکت قول داده است که به زودی جزئیات بیشتری در مورد “چشم انداز آینده ایکس باکس” خود به اشتراک بگذارد و به نظر می رسد در ۱۵ فوریه منتشر شود. فیل اسپنسر در پادکست رسمی ایکس باکس ظاهر می شود تا “به روز رسانی های کسب و کار ایکس باکس” را به اشتراک بگذارد. این یک حرکت غیرعادی است که سارا باند، رئیس Xbox، و مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌سازی Xbox، به اسپنسر در پادکست پیوستند.

انواع شایعات در وب هجوم آورده اند، از Hi-Fi Rush آمدن به سوییچ نینتندو به استارفیلد و ایندیانا جونز و دایره بزرگ در PS5 نمایش داده می شود. همه چیز ممکن است در اواخر این هفته مشخص شود.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-how-did-tesla-win-the-ev-charging-wars-121652720.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-how-did-tesla-win-the-ev-charging-wars-121652720.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *