صبح بعد: گوگل دعوای ۵ میلیارد دلاری را برای ردیابی کاربران ناشناس کروم حل و فصل خواهد کرد

کروم گوگل مدت‌هاست که قابلیت راه‌اندازی مرورگر را در حالت ناشناس ارائه می‌دهد، به‌عنوان یک صفحه به ظاهر خالی برای مرور اینترنت شما، به دور از کوکی‌ها، فرم‌ها و سابقه وب معمولی شما. اما ظاهراً این بدان معنا نیست که Google مراقب جایی که شما در حال مرور هستید نیست.

این شرکت در سال ۲۰۲۰ با شکایتی روبرو شد که آن را به ردیابی فعالیت های کاربران کروم حتی زمانی که از حالت ناشناس استفاده می کردند متهم کرد. گوگل اکنون دارد با حل و فصل شکایت موافقت کرد که در ابتدا پس از رد شکایت، ۵ میلیارد دلار غرامت طلب کرد.

شاکیان گفتند که گوگل از ابزارهایی مانند محصول Analytics، برنامه ها و افزونه های مرورگر برای نظارت بر کاربران استفاده می کند. با ردیابی فردی در حالت ناشناس، این شرکت به اشتباه به مردم این باور را می‌داد که می‌توانند اطلاعاتی را که مایل به اشتراک گذاری با آن هستند کنترل کنند.

شاکیان این شکایت ایمیل‌های داخلی را فاش کردند که ظاهراً مکالمات بین مدیران گوگل را نشان می‌داد که ثابت می‌کرد این شرکت استفاده از مرورگر ناشناس را برای فروش تبلیغات و ردیابی ترافیک وب نظارت می‌کرد. کاری که گوگل انجام خواهد داد. مطابق با رویترز و واشنگتن پستهیچ یک از طرفین جزئیات حل و فصل را علنی نکرده است.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

شیائومی می‌گوید خودروی برقی آن می‌تواند بهتر از پورشه عمل کند و از فناوری بیشتری نسبت به تسلا برخوردار است

از طراحان سابق BMW و مرسدس بنز استفاده کرد.

صبح بعد: گوگل دعوای ۵ میلیارد دلاری را برای ردیابی کاربران ناشناس کروم حل و فصل خواهد کرد
شیائومی

شیائومی که بیشتر به خاطر گوشی های هوشمند، لوازم جانبی خانه هوشمند و بسیاری از آن ها شناخته شده است ، یک EV ساخته است. دیروز در یک رویداد پکن رونمایی شد – در زبان چینی “سو چی” تلفظ می شود – سدانی است که در دو رنگ عرضه می شود: SU7 Max دو موتوره چهار چرخ متحرک و SU7 تک موتوره دیفرانسیل عقب.

شیائومی ادعا می کند که SU7 Max دارای برد ۸۰۰ کیلومتر و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت فقط ۲٫۷۸ ثانیه است که ظاهراً هر دو مدل S تسلا و تایکان توربو پورشه را شکست می دهند. همچنین وجود دارد مقدار زیادی فناوری‌های موجود در اطراف، با یک سیستم سرگرمی اختصاصی در خودرو، درگاه‌هایی برای تبلت‌های شما (البته شیائومی) و چراغ‌های جلویی طراحی شده‌اند که شبیه کاراکتر چینی برنج – همچنین «mi» در شیائومی است. ما تمام جزئیات زیر را جویده ایم.

به خواندن ادامه دهید.

اپل دوباره مدل‌های ساعت مورد نظر خود را می‌فروشد

هر دو سری ۹ یا اولترا ۲ دوباره از وب سایت این شرکت در دسترس هستند.

اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ پس از اینکه دادگاه تجدیدنظر فدرال در واشنگتن دی سی به توقف موقت واردات و ممنوعیت فروش اعطا کرد، دوباره به فروش می‌رسند. با این حال، پوشیدنی‌های اپل هنوز به بازار نیامده‌اند: این ممنوعیت می‌تواند در ۱۰ ژانویه، زمانی که کمیسیون تجارت بین‌المللی (ITC) درباره اعطای توقف طولانی‌تر اپل تصمیم‌گیری می‌کند، بازگردانده شود.

این ممنوعیت همچنین ممکن است در ۱۳ ژانویه بازگردد، زمانی که همان آژانس تصمیمی در مورد طراحی مجدد هر دو ساعت هوشمند اپل بگیرد. اصلی .

به خواندن ادامه دهید.

به ربات دو پا ال جی نگاه کنید

این دارای مهارت های مبتنی بر هوش مصنوعی و تشخیص چهره است.

TMA
ال جی

بله، CES است در یکی دو هفته چرا می پرسی؟

به خواندن ادامه دهید.

را

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-google-will-settle-5-billion-lawsuit-over-tracking-incognito-chrome-users-121651324.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-google-will-settle-5-billion-lawsuit-over-tracking-incognito-chrome-users-121651324.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *