صبر کنید، شما چقدر از فضای ذخیره سازی تلفن استفاده می کنید؟

امروز یک سوال آسان برای شما داریم: چقدر از فضای ذخیره سازی در گوشی اندرویدی خود استفاده می کنید؟ با گذشت سال‌ها، شرکت‌ها فضای ذخیره‌سازی بیشتری را به عنوان پایه در اختیار ما قرار می‌دهند، اما اخیراً به نظر می‌رسد که ۱۲۸ گیگابایت آن مقدار استاندارد ذخیره‌سازی پایه است، و تلفن‌ها همچنان با ظرفیت ۱ ترابایت بالا می‌روند.

اگر صحبت از گزینه ۱ ترابایتی شد، آیا انسان های واقعی وجود دارند که به این میزان حافظه داخلی روی گوشی نیاز دارند؟ با این همه چیکار میکنی؟ شاید من نمی‌خواهم بدانم، اما با این حال، به نظر می‌رسد که نگه داشتن چیزها در فضای ابری بسیار آسان‌تر است، مگر اینکه شما یکی از آن دوستداران کارت SD باشید. قدرت بیشتری برای شما وجود دارد، اما آنها مطمئناً از تلفن های اندرویدی ما ناپدید شده اند.

در مورد من، من به دنبال ۹۴ گیگابایت استفاده شده از ۲۵۶ گیگابایت در Galaxy S24 Ultra هستم. طبق گفته های این گوشی، ۵۵ گیگابایت آن به خاطر اپلیکیشن ها است. یوتیوب کمی طول می کشد (من برای هر موردی ویدیوهایی را دانلود کرده ام)، مارول اسنپ ۳٫۵ گیگابایتی مصرف می کند، و YouTube Music نیز دارای حجم بالایی در ۲٫۳ گیگابایت است (دانلودهای بیشتر). ویدیوها و تصاویر مختلف ۹ گیگابایت دیگر نیاز دارند، اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا همه چیز را با فضای ابری همگام‌سازی کنم، زیرا هنوز تمایل دارم هرازگاهی گوشی‌هایم را عوض کنم.

فضای ذخیره‌سازی شما در سال ۲۰۲۴ چگونه است؟ آیا می‌گویید در مقایسه با چند سال پیش از فضای ذخیره‌سازی بیشتر یا کمتر استفاده می‌کنید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/20/wednesday-question-how-much-phone-storage-are-you-using/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *