صبر کن! قبل از خرید هارد اکسترنال قیمت و مشخصات رو با زومیت چک کن

برای یافتن قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، هارد اکسترنال توشیبا، هارد اکسترنال ADATA و سایر برندها می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. فراموش نکنید همه‌چیز برند نیست؛ ممکن است یک هارد اکسترنال سیلیکون پاور با قیمت کمتر، نسبت به هارد اکسترنال سیگیت برای شما مناسبت‌تر باشد. پس ابتدا مشخصات و موارد دیگر مثل ظاهر (با کمک عکس‌های محصول) را مقایسه کنید.

بخش محصولات امکان یافتن رقبا و محصولات مشابه را نیز به شما می‌دهد. محصولات با قیمت مشابه، محصولات با برند مشابه و محصولاتی که کاربران بیشتر از همه با محصول مورد نظر شما مقایسه کردند شاید به انتخاب بهتر شما کمک کنند. استفاده از نظر کاربران برای آشنایی بیشتر با نقاط ضعف و قدرت کالا نیز توصیه می‌شود.

مقایسه انواع هارد اکسترنال با یکدیگر در بخش محصولات زومیت

شما از سه روش قادر به مقایسه کالاها در بخش محصولات زومیت هستید:

صفحه اختصاصی مقایسه دسته‌ها: از طریق بخش منو و کلیک روی «مقایسه کن» در دسترس شما قرار می‌گیرد. امکان ساخت مقایسه و مشاهده محبوب‌ترین مقایسه‌های انجام‌شده توسط کاربران در آن دسته محصول وجود دارد.

لیست محصولات: شما از طریق لیست محصول و کلیک روی چک باکس مقایسه روی هر محصول لیست (دسکتاپ) یا از طریق کلید مقایسه (موبایل) از لیست به‌راحتی قادر به ساخت مقایسه مورد نظر خود هستید.

صفحه محصول: از طریق هر محصول، شما قادر به مشاهده محصولاتی که بیشتر از همه با آن مقایسه شدند و ورود به صفحه‌ی مقایسه برای ساخت مقایسه دلخواه خواهید بود.


منبع: https://www.zoomit.ir/hardware/415339-external-hdd-zoomit-product-pr/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *