صحنه جدید برنامه تلویزیونی Fallout به ما طعم حل تعارض را می دهد

آمازون ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که در آن اقتباس تلویزیونی Fallout آینده خود را به نمایش می گذارد، که به نظر می رسد یک قطعه اولیه را که هفته گذشته دیده شد، دنبال کند.

این صحنه بازیگر نقش اول الا پورنل را در نقش لوسی ساکن خرک شیرین و تا حدی ساده لوح نشان می‌دهد که تلاش می‌کند تنش را با غول والتون گوگینز کاهش دهد.

در حالی که لوسی ثابت می ماند و سعی می کند از کلماتش برای آرام کردن غول استفاده کند، به وضوح از تلاش های او بی توجه است. در واقع، به نظر می رسد که او از تلاش های او برای مواد مخدر با یک پرتابه توری به او سرگرم شده است. قبل از اینکه بتواند کاری انجام دهد، یکی از اعضای اخوان فولاد – احتمالاً ماکسیموس آرون موتن – با لباس زرهی قدرت خود ظاهر می شود.

این کلیپ به ما نگاهی گسترده به شهری در Wasteland می دهد، Power Armour فوق الذکر، و نوع دیالوگ های مبتنی بر انتخاب که طرفداران بازی انتظار دارند – تقریباً می توانید گزینه های دیالوگ را در زیر لوسی به تصویر بکشید، اما آیا جذابیت او بالاست. به اندازه کافی برای صحبت کردن راه او از این؟

می توانید خودتان در کلیپ زیر تماشا کنید.


صحنه جدید برنامه تلویزیونی Fallout به ما طعم حل تعارض را می دهدFallout – اولین صحنه | پرایم ویدیو


Fallout – اولین صحنه | پرایم ویدیو.

با کنار هم قرار دادن دو و دو، به نظر می رسد صحنه فوق درست پس از کلیپ به اشتراک گذاشته شده در هفته گذشته، به عنوان بخشی از مصاحبه بین گوگینز و ست مایرز، اتفاق می افتد. اینجا، دیدیم غول به لوسی نزدیک می شود و او در مورد فضل خود اظهار نظر می کند.

در طول این مصاحبه، گوگینز فاش کرد که تیم آرایش پنج ساعت طول کشید تا او را برای اولین بار به غول Fallout تبدیل کنند. علاوه بر این، این بازیگر گفت که برای شخصیت خود از کریس کریستوفرسون، خواننده و بازیگر آمریکایی کانتری الهام گرفته است، البته در صورتی که سن او کمی بزرگتر بوده و با هوس های زیادی همراه بوده است.

Fallout در Prime Video در دسترس خواهد بود ۱۲ آوریل. اوایل این ماه، تاد هاوارد از بتسدا این را فاش کرد برخی از ایده های برنامه ریزی شده برای اقتباس Fallout آمازون باید حذف می شدزیرا استودیو آنها را برای بازی Fallout 5 در نظر گرفته است.


منبع: https://www.eurogamer.net/new-fallout-tv-show-scene-gives-us-a-taste-of-conflict-resolution?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *