صدها توسعه‌دهنده می‌گویند که روی Nintendo Switch 2 کار می‌کنند

تعداد فزاینده ای از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی اکنون بی سر و صدا روی پروژه های معرفی نشده سوییچ ۲ نینتندو کار می کنند.

هشت درصد از پاسخ دهندگان به گزارش تازه منتشر شده GDC درباره وضعیت صنعت بازی در سال ۲۰۲۴ می‌گویند که در حال توسعه پروژه فعلی خود برای Nintendo Switch 2 هستند.

نینتندو اخیراً برای پرداختن به گزارش‌های مختلفی که از راهپیمایی مداوم این شرکت به سوی راه‌اندازی جانشین اجتناب‌ناپذیر سوییچ ترسیم کرده‌اند، تکذیبیه‌ای منتشر کرده است.


Eurogamer Newscast: مسابقه خبری سال ۲۰۲۳!

Eurogamer در آن زمان گزارش داد که قابلیت های سخت افزار Switch 2 در ماه آگوست در اطراف Gamescom در کلن به توسعه دهندگان بازی نشان داده شد.. این شامل یک نسخه آزمایشی کامل از عنوان اصلی عرضه سوئیچ Zelda: Breath of the Wild بود که برای نمایش قابلیت‌های فنی بهبود یافته سوییچ ۲ طراحی شده بود.


صدها توسعه‌دهنده می‌گویند که روی Nintendo Switch 2 کار می‌کنند
اعتبار تصویر: GDC

نینتندو همچنین اشتراک‌گذاری جزئیات سوییچ ۲ را با ناشران بزرگ در پایان سال ۲۰۲۲ تکذیب کرد، چیزی که از طریق ایمیلی از رئیس سابق اکتیویژن بلیزارد، بابی کوتیک، که در پیامی که سال گذشته در جریان دادرسی عمومی منتشر شد، آشکار شد.

در مصاحبه ای در یک روزنامه در نوامبر گذشته، نینتندو این گزارش های سوییچ ۲ را به عنوان “شایعات” رد کرد.

انتظار می‌رود که نینتندو سوییچ ۲ در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

این سالها نظرسنجی GDC همچنین تأثیر عظیم اخراج ها بر صنعت بازی های ویدیویی را برجسته کرده استبا یک سوم از پاسخ ها می گویند که شرکت آنها ضربه خورده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/hundreds-of-developers-say-theyre-working-on-nintendo-switch-2?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *