صرفه جویی ۹۲٪ در طول عمر میزبانی وب حرفه ای

TL;DR: اشتراک مادام العمر در میزبانی وب حرفه ای iBrave Cloud به قیمت ۳۱٫۸۲ پوند به فروش می رسد که ۹۲ درصد در قیمت فهرست صرفه جویی می کند.


یک سرویس میزبانی وب قدرتمند پایه و اساس موفق ترین سرمایه گذاری های آنلاین است. در میان ارائه دهندگان میزبانی وب بی شمار، میزبانی وب iBrave به عنوان یک انتخاب عالی برجسته است. شما می توانید یک اشتراک مادام العمر برای وب سایت های نامحدود، ۱۰ وب سایت یا یک وب سایت با قیمت منحصراً پایین دریافت کنید.

این سرویس میزبانی وب iBrave توسط متخصصان صنعت با دو دهه در این زمینه ایجاد شد. برای اطمینان از اینکه سایت های شما تحت تأثیر اقدامات دیگران قرار نمی گیرند و بازدیدکنندگان از یک تجربه یکپارچه لذت می برند، به گونه ای ساخته شده است که بارگذاری متعادلی داشته باشد.

هر یک از سطوح شامل بیش از ۸۰ برنامه نصب با یک کلیک، از جمله وردپرس (در میان سایرین)، برای یک رابط کاربر پسند است. و برای کمک به رشد آنلاین خود، پهنای باند ماهانه نامحدود، فضای ذخیره‌سازی SSD، پایگاه‌های داده MySQL و آدرس‌های ایمیل سفارشی دریافت می‌کنید.

و از آنجایی که اینها اشتراک های مادام العمر هستند، فقط باید یک بار پرداخت کنید، بدون هزینه اشتراک مکرر. به علاوه، iBrave دارای مزایای فوق العاده مفیدی است که ممکن است در سایر میزبان های وب پیدا نکنید، از جمله محافظت از آنتی ویروس و ضد هرزنامه و پشتیبان گیری رایگان روزانه.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

این پیشنهاد فقط برای کاربران جدید iBrave در دسترس است و دامنه های وب رایگان را شامل نمی شود. مشتریان می توانند یک دامنه جدید خریداری کنند یا از دامنه موجود استفاده کنند.

با iBrave حضور آنلاین خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که وب سایت شما بدون مشکل و ایمن اجرا می شود. اشتراک مادام العمر در میزبانی وب حرفه ای iBrave Cloud به قیمت ۳۱٫۸۲ پوند به فروش می رسد که ۹۲ درصد در قیمت فهرست صرفه جویی می کند.


منبع: https://mashable.com/uk/deals/best-ibrave-cloud-web-hosting-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *