صفحه های جدید پلی استیشن ۵ ‘Slim’ در نمایشگاه CES مشاهده شد

شرکت کنندگان در کنفرانس امسال CES چندین صفحه جدید را برای مدل باریک پلی استیشن ۵ به همراه کنترلرهای DualSense مشابه آنها مشاهده کردند.

صفحات ظاهری که در تصویر هدر بالا و پایین نشان داده شده است (با تشکر، آستانه)، از مجموعه Deep Earth هستند و شامل قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره است. ممکن است به یاد داشته باشید، این مجموعه برای مدل اصلی PS5 نیز معرفی شد سپتامبر سال گذشته

طراح ساتوشی: “در حین ساخت این مجموعه جدید از رنگ‌های کنترلر DualSense و کاور کنسول PS5، ما از رنگ‌های زیبا و قدرتمند موجود در اعماق سیاره زمین الهام گرفتیم. ما رنگ‌ها را با افزودن یک روکش فلزی برای حسی از پیچیدگی بالا بردیم.” آئویاگی در آن زمان گفت.

پلی استیشن ۵ – همان قدرت فراگیر. سایز جدید باریکتر.در یوتیوب تماشا کنید

هنگامی که سونی ظاهر جدید PS5 خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد، اعلام کرد که انواع کاورهای جدید برای مدل باریک خود “از اوایل سال ۲۰۲۴” در دسترس خواهد بود. همراه با تصویر مجموعه رنگ‌های Deep Earth، به رنگ مشکی تمام مات نیز اشاره کرد.

این شرکت گفت که رنگ های اضافی نیز در ادامه این خط منتشر خواهد شد، اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

قیمت کاورهای کنسول PS5 آینده از ۴۴٫۹۹ پوند / ۵۴٫۹۹ دلار شروع می شود که در نهایت به فروش برسد.

همانطور که برای کنسول باریک PS5 سونی، آن را علامت گذاری می کند ۳۰ درصد کاهش حجم نسبت به مدل قبلی PS5 (و کاهش وزن به ترتیب ۱۸ و ۲۴ درصد برای نسخه استاندارد و دیجیتال). نسخه فقط دیجیتالی شامل یک پنل قابل جابجایی است که به کسانی که این مدل را انتخاب می‌کنند این امکان را می‌دهد تا در صورتی که تصمیم بگیرند کنسولی با قابلیت پخش رسانه فیزیکی در زمان بعدی می‌خواهند، درایو را اضافه کنند.

می‌توانید تریلر کوتاهی را که مدل‌های کوچک‌تر PS5 را نشان می‌دهد، در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

در جاهای دیگر به عنوان CES، سونی و هوندا از این فرصت استفاده کردند تا امکانات فناوری آینده را به نمایش بگذارند رانندگی ماشین روی صحنه با کنترلر DualSense و ما اولین نگاه خود را به آن داشتیم فیلم آینده Gravity Rush.


منبع: https://www.eurogamer.net/new-playstation-5-slim-faceplates-spotted-at-ces

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *