لنوو ترکیبی از ماوس و کیبورد دستی خود را در CES 2024 به نمایش گذاشت – و من عاشق شدم

لوازم جانبی کامپیوتر فضای مناسبی برای خلاقیت تولیدکنندگان است KiiBOOM Phantom 81 به نظر می رسد یک آب نبات درخشان است، Razer به طور مداوم صفحه کلیدهای بد بو و تازه را به نمایش می گذارد، و جایی بهتر از این نیست که طرح های محیطی جالب را به نمایش بگذارد. CES 2024.

لنوو تاکنون (به نظر من) با معرفی یک طراحی ترکیبی جدید ماوس و کیبورد به نام Mechanical Energy Harvesting Combo – محصولی که از حرکت تایپ مکانیکی و انرژی خورشیدی برای تامین انرژی ماوس و کیبورد استفاده می‌کند، نمایش را دزدیده است!

این فقط یک اثبات مفهوم است، بنابراین احتمالاً برای مصرف کنندگان آماده خرید و استفاده نیست، اما وقتی صحبت از فناوری ساخت و ساز سازگار با محیط زیست به میان می آید، یک پیشرفت فوق العاده هیجان انگیز است.

به گفته لنوو، این ماوس یک لنگ دستی کوچک در پایین خود دارد که می توانید آن را چند بار بچرخانید و بوم کنید! دستگاه بی سیم دارای قدرت کافی برای استفاده در حدود ۳۰ دقیقه است که بیشتر بستگی به مدت زمانی که برای شارژ کردن آن اختصاص می دهید، دارد.

لنوو ترکیبی از ماوس و کیبورد دستی خود را در CES 2024 به نمایش گذاشت – و من عاشق شدم

(اعتبار تصویر: Lenovo)

دنیای کامپیوتر به جزئیات بیشتری در مورد نحوه تغذیه صفحه کلید می پردازد و بیان می کند که دارای دو منبع تغذیه متناوب است. یکی از آن‌ها مجموعه‌ای از پنل‌های خورشیدی است که می‌تواند به شارژ آن کمک کند و یک صفحه در گوشه سمت چپ بالای صفحه‌کلید که مشابه میل لنگ ماوس استفاده می‌کنید. کلید کوچک را چند دقیقه بچرخانید و صفحه کلید را به مدت ۳۰ دقیقه روشن کنید.

CES ممکن است تازه شروع شده باشد و ما در رویداد لاس وگاس شاهد فناوری بسیار جالب و دیوانه وارتری خواهیم بود، اما این احتمالاً یکی از فن آوری های مورد علاقه من (حتی در مفهوم) است!

ترکیب مکانیکی برداشت انرژی نه تنها به عنوان دستگاه منسوخ شدن برنامه‌ریزی‌شده عمل می‌کند، بلکه طراحی سرگرم‌کننده – اما ساده – را حفظ می‌کند و در عین حال از فناوری ساخت‌وساز پیشگام است. بسته به اینکه Lenovo چگونه از این مفهوم پیروی می کند، می توانید این ترکیب را بخرید و هرگز مجبور به خرید ماوس و صفحه کلید دیگری – هرگز. شما هرگز نگران تعویض باتری یا کابل های شکسته و گم شده نخواهید بود.

من به راحتی می توانستم ترکیب مکانیکی برداشت انرژی را ببینم که در ما نشسته است بهترین کیبوردها لیست فقط در مورد طول عمر آن به تنهایی. فناوری پایدار موضوع بزرگی در نمایشگاه CES 2024 خواهد بود و امیدوارم شاهد باشیم که محصولات و شرکت‌های بیشتری در همین مسیر حرکت کنند و تعهدی را که لنوو نشان می‌دهد به فکر کردن نه تنها به تجربه مصرف‌کننده، بلکه تاثیرات زیست‌محیطی بلندمدت محصولاتش نشان دهد. و تاثیرات آنها بر روی کره زمین

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/peripherals-accessories/lenovo-shows-off-its-hand-powered-mouse-and-keyboard-combo-at-ces-2024-and-im-in-love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *