صفحه کلید جادویی اپل، معامله ای است که من در جمعه سیاه به دنبال آن هستم

آی‌پدهای اپل اکنون به اندازه‌ای قدرتمند و پر از ویژگی هستند که تقریباً به عنوان جایگزین لپ‌تاپ عمل می‌کنند. را آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی با آن تراشه M2 و نمایشگر مینی ال ای دی، مسلماً نمایشگر بهتری نسبت به صفحه نمایش ارائه می دهد مک بوک ایر M2در حالی که آیپد ایر ممکن است آنقدرها هم نرم نباشد، تراشه قدرتمند و توانایی آن در استفاده از لوازم جانبی صفحه کلید اپل به این معنی است که می تواند یک ماشین بهره وری باشد.

اما برای استفاده از آن، احتمالاً می خواهید صفحه کلید جادویی را تهیه کنید. مشکل اینجاست که بسیار گران است، حتی برای یک دستگاه شیک اپل. پس آنجاست که معاملات جمعه سیاه به کمک بیایند

صفحه کلید جادویی اپل زمانی که نوبت به رویدادهای فروش بزرگ می‌شود قیمتش کاهش می‌یابد، و یک قرارداد فعلی در ایالات متحده وجود دارد که ۱۰۰ دلار از لوازم جانبی کیبورد را کاهش می‌دهد. هزینه یابی ۱۹۹ دلار در والمارت، صفحه کلید جادویی ناگهان بسیار خوش طعم تر می شود – اگرچه اعتراف می کنم که هنوز هم ارزان نیست. در بریتانیا، معاملات آنچنان سخاوتمندانه نیستند، اما می توانید آنها را دریافت کنید صفحه کلید جادویی با قیمت ۲۹۹ پوند در آمازونکه ۲۰ پوند تخفیف دارد که می توانید از آن برای سرمایه گذاری در برخی از برنامه های iPad استفاده کنید.

صفحه کلید جادویی اپل، معامله ای است که من در جمعه سیاه به دنبال آن هستم

صفحه کلید جادویی: بود ۲۹۹ دلار اکنون ۱۹۹ دلار در والمارت

برای تمجید از آیپد پرو یا آی پد ایر ۱۱ اینچی، صفحه کلید جادویی اپل ترکیبی هوشمند از صفحه کلید، پد لمسی و پایه کج را ارائه می دهد تا آیپد را به یک کامپیوتر شبه تبدیل کند. این یک لوازم جانبی ضروری برای افرادی است که می‌خواهند در تبلت‌های اپل کارآمد باشند و با ۱۰۰ دلار تخفیف جذاب‌تر از همیشه است. مشاهده معامله

صفحه کلید جادویی: بود ۳۱۹ پوند اکنون ۲۹۹ پوند در آمازون

در بریتانیا، معاملات روی صفحه کلید جادویی هنوز چیزی را برای شما باقی می‌گذارد، زیرا این معامله تنها ۲۰ پوند از قیمت اصلی صفحه کلیدی که با آی‌پد پرو ۱۱ اینچی و آی‌پد ایر کار می‌کند، کاهش می‌دهد. اما من به شما پیشنهاد می‌کنم این لیست را با دقت زیر نظر داشته باشید، زیرا گمان می‌کنم قیمت ممکن است با فرا رسیدن ۲۴ نوامبر کاهش یابد. مشاهده معامله

به‌عنوان کسی که از iPad Air لذت می‌برد، منتظر یک معامله مقرون به صرفه در صفحه کلید جادویی هستم. در حالی که ماشین اسب کاری من یک مک بوک ایر M2 است، داشتن یک دستگاه با صفحه نمایش لمسی برای برخی از موارد خاص و همچنین توانایی جدا کردن سریع دستگاه از صفحه کلید و پوشش پد لمسی می تواند خوب باشد. با توجه به اینکه اپل در عدم ساخت مک بوک با صفحه نمایش لمسی ثابت قدم است، آی پد ایر و کیبورد جادویی نزدیک ترین چیزی است که من به چنین تجربه ای دست پیدا می کنم.

من همچنین طراحی صفحه کلید جادویی را دوست دارم. همه کارها را با آهنربا انجام می دهد که به آن کمک می کند ظاهری براق و ظریف داشته باشد. همچنین یک پورت USB-C اضافی برای شارژ فراهم می کند که به دیگری امکان می دهد برای اهداف اتصال استفاده شود. من هنوز فکر می‌کنم قیمت اصلی آن ۲۹۹ دلار / ۳۱۹ پوند، تحریک‌کننده است، بنابراین باید تخفیف داده شود تا کاملاً من را جلب کند.

و به همین دلیل است که با افزایش سرعت معاملات جمعه سیاه، این لوازم جانبی iPad خواهد بود. اگر دوست دارید مجموعه ای از جذاب ترین تخفیف های iPad من را که می توانید همین الان دریافت کنید، بررسی کنید، به من نگاهی بیندازید. بهترین معاملات جمعه سیاه iPad مقاله، که من به طور منظم با معاملات قانع کننده به عنوان و زمانی که آنها را به روز رسانی. پس از شروع جمعه سیاه (۲۴ نوامبر) برای فروش پرقدرت و سریع آماده باشید.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه (ایالات متحده)

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه (بریتانیا)


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad/the-apple-magic-keyboard-is-the-ipad-deal-im-looking-for-this-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *