طبق ادعای افشا شده، نینتندو سوییچ ۲ با نسخه قبلی سازگار خواهد بود

نینتندو سوییچ ۲ با نسخه قبلی سازگار خواهد بود.

که با توجه به جهان نینتندویک وب‌سایت پرتغالی که ادعا می‌کند سوییچ ۲ نه تنها با عناوین سوییچ در حال حاضر در سیستم دستی نینتندو سازگاری دارد، بلکه توسعه‌دهندگان نیز به لطف قدرت پردازش اضافی، می‌توانند این بازی‌ها را «بهبود» کنند.

پخش خبر: دموی فنی Nintendo Switch 2 و عناوین راه اندازی احتمالی مورد بحث قرار گرفت.در یوتیوب تماشا کنید

این گزارش – که از پادکست پرتغالی گرفته شده است X do Controle توسط PH برزیل و توسط Centro Leaks در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد – همچنین ادعا می‌کند که شایعات در مورد Nintendo Direct که هفته آینده عرضه می‌شود واقعاً درست است، و ادعا می‌کند که ما در نهایت در یک رویداد افشای سخت‌افزار در ماه مارس تأییدی در مورد سیستم مخفی نینتندو خواهیم داشت.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ما اواخر این ماه یک ارائه پوکمون نیز دریافت خواهیم کرد (با تشکر، TheGamer).

طرفداران به‌ویژه هیجان‌زده هستند زیرا Universo Nintendo قبلاً و به درستی، جزئیات مربوط به Nintendo Directs معرفی‌نشده را پیش از موعد فاش کرده است و همچنین نام Sonic x Shadow Generations را زودتر از موعد اعلام کرده است.

در اخبار مرتبط، دیروز گزارشی از یک گزارش جدیدی که همچنین ادعا می کند Nintendo Switch 2 در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد و دارای تراشه سفارشی انویدیا خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، انویدیا در حال ساخت یک واحد تجاری کاملاً جدید برای تمرکز بر طراحی تراشه‌های سفارشی برای شرکت‌های سخت‌افزار است و یک طرح سفارشی برای تکرار بعدی سیستم دستی نینتندو طراحی کرده است. این گزارش به این شایعات اعتبار می بخشد انویدیا همچنین از مایکروسافت خواسته بود تا قرارداد کنسول نسل بعدی ایکس باکس را تضمین کند اخیرا نیز

ماه گذشته، سازنده Apex Legends EA گفت که نمی تواند سوئیچ ۲ را “تأیید کند”.اما پس از گزارشی که “سکوهای جدید برای ما خوب است”. سوییچ ۲ دارای صفحه نمایش LCD هشت اینچی بزرگتر خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-switch-2-will-be-backwards-compatible-leak-claims?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *