طبق گزارش‌ها، چندین لوازم جانبی اپل USB-C برنامه‌ریزی شده‌اند، بسته باتری MagSafe کاملاً جدید «پاک‌پذیر» در حال توسعه است

اپل در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی بسیاری از لوازم جانبی خود برای اضافه کردن یک پورت USB-C پس از انتقال از لایتنینگ در دستگاه است. آیفون ۱۵ به صف شدن بلومبرگ‘s مارک گورمن گفت MacRumors.

طبق گزارش‌ها، چندین لوازم جانبی اپل USB-C برنامه‌ریزی شده‌اند، بسته باتری MagSafe کاملاً جدید «پاک‌پذیر» در حال توسعه است

در آخرین قسمت از نمایش MacRumors پادکست، Gurman گفت که اپل به دنبال انتقال USB-C در سراسر مجموعه لوازم جانبی خود تا سال آینده است، از جمله تمام مدل‌های AirPods و لوازم جانبی مک. ظاهراً این انتقال نسبتاً سریع خواهد بود و انتقال به رابط لایتنینگ پس از معرفی آن در سال ۲۰۱۲ را منعکس می کند.

“آنها باید یک کار جدید انجام دهند MagSafe گورمن گفت، Duo با USB-C، و اپل «مطمئناً می‌تواند بسته باتری MagSafe را برای اضافه کردن USB-C به‌روزرسانی کند. کاملاً مشخص نیست که آیا این لوازم جانبی تازه‌سازی شده در رویداد «Wonderlust» اپل در روز سه‌شنبه، ۱۲ سپتامبر معرفی خواهند شد یا خیر. . .

گورمان همچنین فکر کرد که اکنون متوقف شده است داک شارژ مغناطیسی اپل واچ می تواند با درگاه USB-C دوباره معرفی شود. اگرچه اپل باید تعداد زیادی از کابل‌ها و لوازم جانبی خود را نسبتاً سریع تازه‌سازی کند، اما او “انتظار ندارد هیچ گونه منحنی یا هر نوع لوازم جانبی کاملا جدیدی” در رویداد اپل آیفون ۱۵ معرفی شود.

علاوه بر این، گورمان توضیح داد که جدید بسته باتری MagSafe در حال توسعه است، اما احتمالا هنوز آماده معرفی نیست. نسل بعدی بسته باتری شامل مفهوم جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد چندین بسته باتری را با هم به هم متصل کرده و همزمان چندین دستگاه را به صورت بی‌سیم شارژ کنند. به عنوان مثال، امکان شارژ همزمان دو آیفون وجود دارد که یکی در دو طرف بسته باتری قرار می گیرد. البته این دستگاه دارای پورت USB-C نیز خواهد بود.

گورمان گفت که او جدید فکر نمی کند AirPods Pro با درگاه USB-C روی کیس شارژ، که قرار است هفته آینده معرفی شود، به عنوان “نسل سوم AirPods Pro” به بازار عرضه خواهد شد. گورمن ادعا کرد که نسل سوم AirPods Pro به‌روزرسانی مهم‌تری خواهد بود که سال آینده یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. گوش دادن به نمایش MacRumors پادکست برای افکار و انتظارات کامل گورمان.

این مقاله "طبق گزارش‌ها، چندین لوازم جانبی اپل USB-C برنامه‌ریزی شده‌اند، بسته باتری MagSafe کاملاً جدید «پاک‌پذیر» در حال توسعه است" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/09/multiple-usb-c-apple-accessories-planned/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *