طبق گزارش‌ها، X از مردم درخواست می‌کند تا دسته‌های کاربر بازیافتی را به قیمت ۵۰۰۰۰ دلار بخرند

X تلاش کرده است تا خریدارانی را برای دسته‌های کاربری که از حساب‌های غیرفعال بازپس‌گرفته است، پیدا کند، حتی تا آنجا پیش رفته که ایمیل‌های درخواستی برای درخواست «هزینه ثابت ۵۰۰۰۰ دلاری برای شروع خرید» ارسال می‌کند. فوربس. ایلان ماسک در ماه می اعلام کرد که X، که قبلا توییتر بود، راه اندازی خواهد شد پاکسازی حساب هایی که غیرفعال شده اندو به طرح هایی برای بازیافت دستگیره های بلااستفاده اشاره کرده است.

با توجه به ایمیل های مشاهده شده توسط فوربس، X اکنون یک کارگروه به نام “@Handle Team” دارد که در حال کار بر روی ایجاد بازاری برای خرید دسته های مرتبط با حساب های غیرفعال است. X خط مشی خود را در سال جاری تغییر داد و تصریح کرد که کاربران برای فعال ماندن باید هر ۳۰ روز یکبار وارد سیستم شوند و در صورت عدم ورود به سیستم به اندازه کافی طولانی، حساب‌هایشان به حالت تعلیق درآیند یا برای همیشه حذف شوند. مشخص نیست که کاربر چقدر باید غیرفعال بماند تا واقعاً از پلتفرم بوت شود. پس از خروج NPR از سایت در بهار گذشته، ماسک شروع به کار کرد تهدید به تخصیص مجدد دسته آن فقط چند هفته بعد

در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد که دستیابی به دسته غیرفعال کاربر دیگر کاری نیست که هر کسی بتواند انجام دهد. وب‌سایت X هنوز می‌گوید که نمی‌تواند نام‌های کاربری غیرفعال را منتشر کند. اما، فوربس این گزارش حاکی از آن است که این شرکت در حال بررسی امکان مدیریت بازار به عنوان راه دیگری برای جذب پول از کاربران خود است. این شرکت به تازگی دو ردیف اشتراک جدید را معرفی کرد برای کاربران پولی — یک ردیف Premium+ 16 دلار در ماه و یک ردیف «پایه» ماهیانه ۳ دلار کاهش یافته تر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/x-is-reportedly-soliciting-people-to-buy-recycled-user-handles-for-50000-174504242.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/x-is-reportedly-soliciting-people-to-buy-recycled-user-handles-for-50000-174504242.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *