طبق گزارش ها، استودیوی Possibility Space تهیه کننده State of Decay تعطیل شده است

Possibility Space، استودیویی که توسط جف استرین، تهیه‌کننده State of Decay تأسیس شده بود، بنا به گزارش‌ها تعطیل شده است – در حالی که Strain تلاش می‌کند بسته شدن را به افشای محرمانه‌های کارکنان استودیو متهم کند.

Strain – که پیش از تأسیس توسعه دهنده State of Decay Undead Labs در سال ۲۰۰۹، سازنده Guild Wars ArenaNet را پایه گذاری کرد – اعلام کرد که تشکیل فضای امکان در اکتبر ۲۰۲۱، آن را به عنوان یک استودیوی بازی سازی مدرن توصیف کرد، جایی که ما در حال ایجاد یک بازی شادی هستیم که آرزوی چندین ساله من بوده است.

این اعلامیه همچنین تایید کرد که جین نگ – هنرمند اصلی محیط در فایرواچ کامپو سانتو و همچنین هنرمندی در Half-Life: Alyx – به عنوان کارگردان بصری به استودیو پیوسته است، در کنار افرادی مانند Liz England (طراح اصلی سابق Watch Dogs: Legion) و طراح در Sunset Overdrive) و سردبیر سابق Waypoint، آستین واکر.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

فراتر از آن اشارات اولیه از اولین “شاد” توسعه دهنده، از آن زمان هیچ کلمه دیگری در مورد این پروژه به اشتراک گذاشته نشده است. و اکنون، تعدادی از کارمندان استودیو به رسانه‌های اجتماعی گفته‌اند که آنها – و همه همکارانشان – اخراج شده‌اند.

استرین هنوز به طور علنی در مورد گزارش های بسته شدن Possibility Space اظهار نظر نکرده است، اما ایمیلی برای کارکنان قبل از اخراج آنها ارسال شده است. توسط نیکول کارپنتر، خبرنگار ارشد پولگیون به اشتراک گذاشته شده است – یک پیچ و تاب جدید عجیب و غریب به رویدادها اضافه می کند. در این ایمیل، Strain بسته شدن استودیو را به دلیل افشای اطلاعات کارمندان در مورد “پروژه Vonnegut” از Possibility Space مقصر می‌داند.

“در اواخر هفته گذشته فهرستی از موضوعات را از اتان گچ، خبرنگار Kotaku دریافت کردم که در رابطه با مقاله ای بود که درباره آن می نویسد. [Possibility Space parent compnay] پریتانیا مدیا، استرین نوشت: «از دیدن اطلاعات غیر عمومی در مورد پروژه وونگات، افشای شریک انتشاراتی ما با جزئیات روابط تجاری و مالی ما، و جزئیات بحث‌های P&L داخلی و جلسات محرمانه تمام شرکت‌ها متحیر شدم.

استرین ادامه داد: «نشت‌های با این ماهیت معمولاً مخرب هستند و توسط هک‌های خارجی انجام می‌شوند، بنابراین دیدن اعضای تیم داخلی تحت یک توافقنامه محرمانگی درگیر این موضوع شوکه‌کننده بود. او سپس ادعا کرد که پس از افشای نقض اطلاعات با شریک ناشر استودیو، آنها “اطمینان کمی داشتند که مایلند منابع اضافی مورد نیاز برای تکمیل بازی را سرمایه‌گذاری کنند، بنابراین ما متقابلاً موافقت کردیم که Vonnegut را لغو کنیم.”

استرین با صراحت اضافه کرد: “در نتیجه ارتباط با انتشارات و پس از بررسی دقیق، من Possibility Space را می بندم. امروز آخرین روز کار شما با Possibility Space و Prytania Media است.”

شایان ذکر است، بسته شدن Possibility Space تنها چند هفته پس از بسته شدن استودیو خواهر Crop Circle Games – که متعلق به Strain's Prytania Media است – درهای خود را بسته است. در آن زمان، آنی دلیسی استرین، مدیر عامل شرکت پریتانیا مدیا (با تشکر GamesIndustry.biz) اصرار داشت که بسته شدن بخشی از “ترتیب مجدد موفقیت آمیز بازی ها و کارمندان در سه استودیو دیگر ما” است. با این حال، با توجه به اینکه Possibility Space اکنون دیگر خبری نیست، مشخص نیست که دو استودیو باقیمانده Prytania یعنی Dawon Entertainment و Fang & Claw کجا باقی می‌مانند.

تعطیلی Possibility Space نشان‌دهنده آخرین فصل در سالی است که قبلاً شاهد کاهش قابل توجه مشاغل و تعطیلی استودیوها در صنعت بازی بوده‌ایم، به طوری که بیش از ۱۵۰۰۰ نفر در طول ۱۸ ماه گذشته شغل خود را از دست داده‌اند. اخیراً کریس درینگ از GamesIndustry.biz نگاهی دقیق‌تر به اخراج‌های یوروگیمر انداختارائه بینشی در مورد آنچه که دقیقاً در حال وقوع است.


منبع: https://www.eurogamer.net/state-of-decay-producers-possibility-space-studio-has-reportedly-shut-down?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *