طبق گزارش ها، استودیو Artificer متعلق به Devolver نیمی از کارکنان خود را کاهش می دهد

نیمی از استودیو Artificer متعلق به Devolver از کار اخراج شده است.

مطابق با شهر مندیروز، ۳۱ ژانویه، حدود ۲۵ نفر از توسعه دهنده Showgunners اخراج شدند. از بین کسانی که در استودیو مستقر در لهستان باقی می مانند، ۱۰ تا ۱۲ نفر دیگر فقط چند ماه دیگر برای کمک به بازی اعلام نشده بعدی Artificer در آنجا خواهند بود. پس از این کار آنها نیز قطع می شود.

Eurogamer از Artificer و Devolver خواسته است تا نظرات بیشتری را ارائه دهند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

Devolver شرکت مادر Artificer Good Shepherd Entertainment را در ژانویه ۲۰۲۱ خریداری کرد. این استودیو در ماه می ۲۰۲۳ Showgunners را منتشر کرد.

این بازی که در آن بازیکنان نقش یک شرکت کننده در یک نمایش واقعیت بازی آینده با ریسک بالا را بر عهده می گیرند، با تحسین روبرو شد و هنوز هم میانگین نقد و بررسی «بسیار مثبت» را در استیم امروز دارد.


طبق گزارش ها، استودیو Artificer متعلق به Devolver نیمی از کارکنان خود را کاهش می دهد
اعتبار تصویر: مصنوعی

امسال چندین شرکت از جمله اخراج خود را اعلام کرده اند Riot Games توسعه دهنده League of Legends. ماه گذشته، این شرکت فاش کرد که ۵۳۰ کارمند خود را اخراج می کند که معادل ۱۱ درصد از کل نیروی کار جهانی است. سایر مواردی که امسال تحت تأثیر قرار گرفتند عبارتند از بازی های جنگل سیاه، وحدت، رفتار تعاملی و Lords of the Fallen ناشر CI Games.

همچنین در ژانویه مایکروسافت اعلام کرد که ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در میان تیم های بازی ویدیویی آن فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در ایمیلی که در سراسر شرکت ارسال شد، این تصمیم را “تصمیم دردناک” خواند.

چند روز بعد، بازی جدید Deus Ex از Eidos Montreal توسط Embracer Group کنسل شدباعث اخراج تعدادی از کارکنان در استودیو شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/devolver-owned-studio-artificer-reportedly-cuts-half-its-staff?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *