طبق گزارش ها، استودیو Destroy All Humans نیمی از کارکنان خود را کاهش می دهد

Black Forest Games، استودیوی متعلق به Embracer که در پشت Destroy All Humans قرار دارد! بازسازی های ۱ و ۲، حدود نیمی از کارکنان خود را اخراج کرده است.

شهر من شب گذشته اخراج کارکنان را گزارش کرد و گفت که طبق آماری که در سال گذشته منتشر شد، استودیو ۱۱۰ کارمند دارد. دیروز به کارکنان درباره این کاهش ها گفته شد و شروع به انتشار پست در مورد آنها در رسانه های اجتماعی کردند.

پروژه بعدی از Black Forest Games است لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: آخرین رونین، برداشتی تاریک و شنی با الهام از خدای جنگ در فرنچایز اقتباس شده از مجموعه کتاب های مصور تحسین شده به همین نام.


طبق گزارش ها، استودیو Destroy All Humans نیمی از کارکنان خود را کاهش می دهدTMNT: The Last Ronin (The Game) | تریلر فاش کردن


تیزر تریلر Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin was به طور رسمی توسط THQ در یک رویداد نمایشگاهی تابستان گذشته اعلام شد، جایی که یک تریلر تایید کرد که برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S در راه است. گزارش قبلی حاکی از آن بود که هنوز سال‌ها از انتشار آن باقی مانده است.

صنعت بازی‌های ویدیویی در سال گذشته با اخراج‌ها مواجه بوده است، به‌ویژه بسیاری از شرکت‌های متعلق به گروه Embracer از این مشکلات رنج می‌برند.

امبرسر برنامه در حال انجام برای کاهش هزینه ها و لاغری، چندین استودیو بسته شده و تعداد زیادی دیگر کوچک شده است. اوایل این هفته استودیو Elex Piranha Bytes اعلام کرد که با تعطیلی مواجه است.

همانطور که معمول شد، Embracer هنوز در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/destroy-all-humans-studio-cuts-half-its-staff?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *