طبق گزارش ها، استودیو Time Splitters متعلق به Embracer، Free Radical با تعطیلی روبرو است

بر اساس گزارش ها، توسعه دهنده Free Radical، سازنده Time Splitters، آخرین تیمی است که تحت تأثیر برنامه بازسازی گسترده گروه Embracer قرار گرفته است و گفته می شود که استودیو در معرض تعطیلی قرار دارد.

تاریخچه رادیکال آزاد تاریخی طولانی و پیچیده است. این استودیو در سال ۱۹۹۹ توسط تعدادی از توسعه دهندگان سابق Rare تأسیس شد و به سرعت با سری محبوب TimeSplitters FPS نام خود را به دست آورد. در سال ۲۰۰۹، پس از چندین سال سخت، توسط Crytek خریداری شد و به Crytek UK تبدیل شد، که سپس آن را به Deep Silver در سال ۲۰۱۴ فروخت، جایی که به Dambuster Studios تبدیل شد – توسعه دهنده Dead Island 2 امسال. با این حال، Deep Silver سپس آن را اعلام کرد. در می ۲۰۲۱ یک رادیکال آزاد جدید را تشکیل داد، به ویژه برای ساخت TimeSplitters کاملاً جدید، با بنیانگذاران اصلی استودیو، استیو الیس و دیوید دوک در راس آن.

متاسفانه VGC هست در حال حاضر گزارش این رادیکال آزاد جدید جدیدترین استودیویی است که تحت تأثیر برنامه بازسازی عظیم شرکت مادر Embracer Group است که پس از اعلام شد. فروپاشی یک معامله عظیم ۲ میلیارد دلاری در ماه می

VGC با استناد به “افراد نزدیک به رادیکال آزاد” ادعا می کند که استودیو مستقر در ناتینگهام به عنوان بخشی از فرآیند بازسازی Embracer ارزیابی شده است و اکنون به کارمندان اطلاع داده شده است که Free Radical ممکن است تعطیل شود. طبق قانون استخدام بریتانیا، کارمندان قبل از اخراج، وارد دوره مشاوره ۳۰ روزه می‌شوند، اما VGC خاطرنشان می‌کند که حداقل ۱۵ کارمند – از جمله طراح اصلی بازی، هنرمند ارشد و هنرمند فنی، قبلاً آشکارا به دنبال فرصت‌های شغلی جدید بوده‌اند. رسانه های اجتماعی

VGC خاطرنشان می کند که اگر Embracer پیشنهاد خرید برای استودیو را دریافت کند، هنوز هم ممکن است رادیکال آزاد باز بماند، اما مشخص نیست که احتمال وقوع آن چقدر است.

گزارش امروز که تا کنون توسط مالک رادیکال آزاد یا دیپ سیلور یعنی پلیون تایید نشده است، به دنبال اخراج های تایید شده در توسعه دهنده Tomb Raider Crystal Dynamics، Zen Studios توسعه دهنده Pinball FX، توسعه دهنده Mythforce، Beamdog، و دیگران به عنوان بخشی از برنامه بازسازی عظیم Embracer. همچنین استودیو Onoma (Square Enix Montréal سابق) را تعطیل کرده است Volition توسعه دهنده Saints Row. همچنین گزارش شده که هست به دنبال فروش گیربکس استودیو Borderlands.

در اوایل این هفته، مدیر عملیات Embracer اعلام کرد که شرکت را ترک کرده استامسال را “خشن” نامید.


منبع: https://www.eurogamer.net/embracer-owned-time-splitters-studio-free-radical-reportedly-facing-closure

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *