طبق گزارش ها، بازی موبایل Elden Ring در Tencent در حال توسعه است

طبق گزارشی جدید، Tencent در حال توسعه یک بازی موبایل Elden Ring است.

این شرکت حقوق مجوز Elden Ring را از مالک FromSoftware در سال ۲۰۲۲ به دست آورد. رویترز گزارش می دهد و تیمی برای کار بر روی یک نمونه اولیه تشکیل شده است. منابع می گویند توسعه این پروژه “کند” بوده است.

Tencent بنا به گزارش ها به دنبال تبدیل نسخه موبایل Elden Ring خود به عنوان یک عنوان رایگان با خریدهای درون برنامه ای است. Genshin Impact.


طبق گزارش ها، بازی موبایل Elden Ring در Tencent در حال توسعه استElden Ring برای آدمک‌ها: اصول اولیه برای هر چیزی که باید بدانید (اما می‌ترسیدید بپرسید) GAMEPLAY PS5


حلقه Elden برای Dummies: اصول اولیه برای هر چیزی که باید بدانید (اما می‌ترسیدید بپرسید)

طبق گزارش‌ها، در همان سال Tencent حقوق مجوز Elden Ring را از FromSoftware به دست آورد. سهام خود را افزایش داد در توسعه دهنده به ۱۶٫۲۵ درصد.

طبق گزارش دیگری که این شرکت در داخل خود نشان می دهد، حمله Tencent به بازی های تلفن همراه دارای مجوز اخیراً بی سر و صدا و ناموفق بوده است. یک بازی موبایل Nier را لغو کرد.

ما هنوز منتظر اخبار مربوط به زمان ظهور Elden Ring هستیم DLC Shadow of the Earthtree یک سال پس از اعلام آن منتشر خواهد شد. اخیر به روز رسانی Elden Ring در Steam آخرین نشانه ای است که ممکن است به زودی چیزی بشنویم، و شایعاتی که توسط الف نشت خرده فروش در پایان سال گذشته پیشنهاد کرد که این ماه منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-ring-mobile-game-reportedly-in-development-at-tencent?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *