طبق گزارش ها، توسعه دهنده Outriders، People Can Fly، بیش از ۳۰ کارمند خود را اخراج می کند

People Can Fly، توسعه‌دهنده بازی‌هایی مانند Outriders و Bulletstorm، طبق گزارش‌ها، «بیش از ۳۰ نفر» را که در حال حاضر روی یک بازی اعلام‌نشده – با اسم رمز Project Gemini- که قرار است توسط Square Enix منتشر شود، اخراج کرده است.

مانند توسط Kotaku گزارش شده استآدام آلکر، مدیر توسعه People Can Fly، اخراج کارکنان را در ایمیلی که برای تمام کارکنانی که روی پروژه کار می کنند ارسال کرد، اعلام کرد و توضیح داد که این کاهش ها به دلیل محدودیت های بودجه و کاهش دامنه آن انجام شده است. ۲۰ نفر دیگر نیز قرار است Project Gemini را ترک کنند، اما به عناوین دیگر درون شرکت منتقل خواهند شد.

آلکر در این ایمیل نوشت: “ما درک می کنیم که این تصمیم روی هر یک از شما تاثیر می گذارد، و ما می خواهیم قدردانی خود را برای تلاش، فداکاری و مشارکت های شما تا کنون ابراز کنیم.”

آلکر خطاب به افرادی که به دلیل این تغییرات از استودیو خارج می‌شوند، افزود: «ما از مهارت‌ها و تخصص‌هایی که به تیم آورده‌اید قدردانی می‌کنیم. [and] برای قدم‌های بعدی شما در توسعه‌دهنده بازی، انگشتان ما را کنار هم نگه می‌داریم و همه پشتیبانی‌مان را ارائه می‌کنیم.”

پروژه Gemini در ژانویه گذشته در People Can Fly (در کنار چهار عنوان “AAA” و دو بازی VR) با برنامه ریزی برای انتشار در سال ۲۰۲۶ در دست ساخت است. به روز رسانی در پروژه جمینی به اشتراک گذاشته شده در نوامبر اشاره کرد که استودیو در حال وارد شدن به “بحث های استراتژیک” با اسکوئر انیکس است و این “بسیار محتمل” است که توسعه آن “با شرایط تجاری فعلی ادامه نخواهد یافت”. این خبر به دنبال اعلامیه سپتامبر Take-Two Interactive بود از شراکت خارج شد پس از دو سال توسعه، People Can Fly’s Project Dagger را منتشر کند، اما این کار ادامه خواهد داشت.

استودیو همچنین در حال کار بر روی پروژه ماوریک با سرمایه مایکروسافت، بر اساس یکی از IP های دومی. اطلاعات کمی در مورد این عنوان فراتر از بودجه ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلاری آن وجود دارد، اما شایعات وجود دارد که مایکروسافت در حال آماده شدن برای احیای بزرگ Gears of War است.

People Can Fly هنوز گزارش امروز از اخراج کارکنان در استودیو را تایید نکرده است، اما اگر دقیق باشد، آخرین مورد در یک ماه ویرانگر برای صنعت بازی است. طبق آمار Kotaku، بیش از ۳۹۰۰ شغل در سال ۲۰۲۴ در میان افرادی مانند بازی های شورش، وحدت، Lost Boys Interactive، رعد و برق، تکان دادنو رفتار تعاملی. که مقایسه شده است گمان می رود حدود ۹۵۰۰ اخراج در صنعت باشد در سال ۲۰۲۳


منبع: https://www.eurogamer.net/outriders-developer-people-can-fly-reportedly-lays-off-over-30-employees?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *