طبق گزارش ها، مایکروسافت به کارکنان می گوید: «هر صفحه یک ایکس باکس است».

سارا باند، رئیس ایکس باکس، به کارکنان گفته است که “هر صفحه ایکس باکس است”. این سخنان پیش از به‌روزرسانی تجاری مایکروسافت در اواخر امروز آمده است، که در آن انتظار می‌رود این شرکت برنامه‌های خود را برای انتشار برخی از بازی‌های ایکس باکس بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن و نینتندو ارائه کند.

باند در یک جلسه داخلی شهرداری صحبت می کرد که چندین منبع به آن گفتند معکوس exec در ادامه به بحث در مورد استراتژی Xbox برای وجود چندین دستگاه پرداخت. به گفته این منابع، او همچنین بیشتر در مورد جاه طلبی های این شرکت برای تبدیل شدن به شرکت شماره یک بازی بین پلتفرمی صحبت کرد.

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

برای نشان دادن این نکته، تصاویری از موفقیت امسال به کارکنان نشان داده شد Palworld در چند صفحه نمایش این نشریه گفت که این شامل «تبلت‌ها، صفحه‌نمایش تلویزیون، مانیتور و دستگاه‌های دستی» است.

گفته می‌شود که کارمندان مایکروسافت از «دیدن این‌همه Palworld» متعجب شده‌اند، در حالی که شوخی‌هایی در مورد امکان دستگاه دستی Xbox ساخته شده است.

این موضوع مدتی است که شایعه شده است. برگشت داخل ۲۰۱۷فیل اسپنسر، رئیس فعلی بازی مایکروسافت، گفت که این شرکت در گذشته “تقریباً یک دستگاه Xbox دستی” طراحی کرده بود و اخیراً مشاهده شده است. تعامل با پست های رسانه های اجتماعی در مورد دستگاه های دستی

علاوه بر سخنان باند، اسپنسر همچنین به کارمندان تایید کرد که “سخت افزار آینده” ایکس باکس وجود خواهد داشت، زیرا ما قبلا گزارش شده است. سال گذشته، اسناد فاش شده به الف اشاره کرد به روز رسانی Xbox Series X/S در اواخر امسال اتفاق می افتد، با یک کنسول نسل بعدی ایکس باکس در سال ۲۰۲۸ پیش بینی می شود. به دنبال این نشت، اسپنسر گفت این اطلاعات “قدیمی” استاضافه کردن ایکس باکس به اشتراک گذاشته خواهد شد [its] برنامه های واقعی زمانی که ما آماده باشیم.”

در جای دیگری در تالار شهر، اسپنسر همچنین به کارمندان گفت که احتمالاً در ماه اکتبر یک ورودی دیگر از Call of Duty خواهد آمد. اسپنسر همچنین به آن اشاره کرد اخراج های اخیر در مایکروسافتتکرار این کاهش ها تصمیم سختی بوده است.

این کلمات به کارکنان جلوتر می آیند به روز رسانی کسب و کار مایکروسافت که قرار است اواخر امروز انجام شود. در طول این به روز رسانی، باند و اسپنسر به همراه مت بوتی، رهبر ایکس باکس، “به روز رسانی های کسب و کار ایکس باکس” را به اشتراک خواهند گذاشت. بسیاری انتظار شنیدن تاییدی بودن بازی هایی مانند این را دارند Hi-Fi Rush، Penitence و Sea of ​​Thieves به پلتفرم های اضافی می آیند.

پس از انتشار پادکست امروز عصر، Eurogamer تمام جزئیات به‌روزرسانی تجاری مایکروسافت را خواهد داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/every-screen-is-an-xbox-microsoft-reportedly-tells-staff?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *