طبق گزارش ها، کارکنان Destiny 2 نگران آینده Bungie هستند

کارمندان Bungie توسعه دهنده Destiny 2 گفته اند که پس از اخراج در اوایل سال جاری نسبت به وضعیت فعلی خود در شرکت احساس نگرانی می کنند.

همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید، اخراج برای اولین بار در ماه اکتبر در توسعه دهنده گزارش شد. در این زمان، پیت پارسونز، مدیر عامل استودیو، علناً در مورد این کاهش ها اظهار نظر کرد و آن را “یک روز غم انگیز” خواند. گفته می شود که حدود ۱۰۰ کارمند تحت تأثیر قرار گرفته اند.

اکنون در گزارشی جدید توسط IGNبسیاری از افرادی که در این شرکت باقی مانده اند گفته اند که استودیو در حال اجرای انواع دیگر اقدامات کاهش هزینه در کل است تا به عنوان یک زیرمجموعه مستقل در سونی باقی بماند. توسعه دهنده را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد). در میان کارکنان این نگرانی وجود دارد که اگر Destiny 2 نتواند به اهداف مالی دست پیدا کند، Bungie استقلال خود را در سونی از دست بدهد.


تیم ویدیوی ما Destiny 2 را بازی می کند.

همراه با اخراج‌های فوق‌الذکر، Bungie همچنین توقف استخدام را آغاز کرده است، بودجه سفر را برای کارکنان خود کاهش داده، گردهمایی‌های مختلف مانند “Pentathlon” خود را تا این زمان در سال آینده به تاخیر انداخته و رویداد سالانه روز Bungie خود را فقط مجازی نگه داشته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که رویدادهای دیگری با هدف تقویت روحیه نیز کاهش یافته است. طبق گزارش‌ها، کلاس‌های آشپزی و بافتنی در حال حاضر به جای هر ماه، هر سه ماه یک‌بار برگزار می‌شود.

علاوه بر این، گفته می‌شود که توسعه‌دهنده Marathon در حال ایجاد تغییراتی در انواع مزایای فعلی کارکنان خود، مانند برنامه ناهار استخدامی جدید و موارد دیگر است. منابع به IGN گفتند که این روحیه را در Bungie پایین گذاشته است، یکی از آنها بیان می کند که حال حاضر “روح خرد کننده” است. اما علیرغم این روحیه، کسانی که هنوز در شرکت هستند گفتند که مدیریت کاری برای رفع این احساس کلی انجام نمی دهد.

IGN اعلام کرد آن دسته از کارمندانی که در پی اخراج کارکنان در ماه اکتبر ابراز ناراحتی کردند، «با میزان شگفت‌انگیز بی‌تفاوتی یا حتی تلنگری یا خصومت آشکار» از آن‌های بالاتر مواجه شدند. این در حالی است که به کارکنان پیشنهاد شد که اخراج های بعدی دور از ذهن نیست.

دو منبع به این نشریه گفتند که هالی بارباکووی، افسر ارشد مردمی، صراحتاً اعلام کرد که اخراج‌ها «اهرمی» هستند و بانجی می‌تواند دوباره آن را اجرا کند. دیگران توضیح دادند که به آنها گفته شد که بیشتر در مورد اخراج صحبت نکنند، و در طی یک پرسش و پاسخ پس از اخراج در شرکت، این تصور که رهبری کاهش حقوق را برای جلوگیری از کاهش در آینده انجام می دهد، رد شد. Bungie “آن نوع شرکت نیست” پاسخ آمد.

“ما می دانیم که نیاز داریم [Destiny 2 expansion] شکل نهایی یکی از منابع گفت: “و احساسی که در استودیو وجود دارد این است که اگر اینطور نباشد، قطعا به دنبال اخراج های بیشتری هستیم.”

منابع IGN اظهار داشتند که بسیاری از کسانی که در اوایل سال جاری اخراج شدند، رهبران جامعه بودند و افرادی مانند دان مک‌گاوان، مشاور کل Bungie تحت تأثیر این کاهش‌ها قرار گرفتند. تعداد زیادی از کسانی که از کار بیکار شدند نیز بخشی از کلوپ های Bungie’s DE&I بودند که هدفشان تضمین محیطی فراگیر در استودیو است.

یکی از منابع گفت: “عصبانی هستم. ناراحتم. این کاری نیست که به اینجا آمده ام.” به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد بالاتر به داده‌ها گوش نمی‌دهند و می‌گویند، ما فقط باید طرفداران خود را به دست آوریم، آنها هنوز ما را دوست دارند. نه… ما از شر برخی از داناترین عزیزانمان که بیش از ۲۰ سال است اینجا هستند خلاص شدیم.

“هیچ کس در امان نیست.”

چندین کارمند Bungie اظهار داشتند که از اینکه استودیو در حال برداشتن گامی در جهت برون سپاری کار بیشتر است، احساس نگرانی می کنند. بر اساس گزارش ها، این گفتگوها قبل از اخراج کارکنان در ماه اکتبر نیز انجام می شد.

یکی از افراد به IGN گفت: «مردم هنوز هم بین رهبری و کارگران احساس «ما در برابر آنها» دارند. این اعتماد از بین رفته است.»

سونی و بانجی از پاسخ به گزارش اصلی خودداری کردند. Eurogamer از سونی خواسته است تا نظر بدهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/destiny-2-staff-reportedly-worried-about-bungies-future

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *