طبق گزارش ها، کنسول Nintendo Switch 2 به جای سال ۲۰۲۴ در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

چندین منبع گزارش می دهند که جانشین سوییچ اکنون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

این سوئیچ ۲ شایعه ساز به خرد کردن ادامه می دهد. گزارش اصلی در مورد تاریخ انتشار سوییچ ۲ آن را برای پاییز ۲۰۲۴ تعیین کرد رها کردن به موقع برای عجله تعطیلات. در حال حاضر، با توجه به منابع صحبت با VGC، نینتندو به ناشران گفته است که تاریخ عرضه کنسول برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

و VGC تنها نیست: ویدئویی از یک روزنامه نگار برزیلی و “نجواهای مشابه” منابعی که با آنها صحبت می کنند گزارش شده است یورو بازیr نشان می دهد که این پنجره به سه ماهه اول ۲۰۲۵ نیز منتقل شده است.

عرضه Switch 2 در اوایل سال ۲۰۲۵ می تواند شاهد عرضه Switch 2 (که نام تایید شده کنسول نیست) همزمان با نسخه قبلی خود که در مارس ۲۰۱۷ وارد بازار شد. VGCمنابع تایید کردند که آنها در حال توسعه بازی های سوییچ ۲ هستند که برای اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است.

تاریخ انتشار “دیرتر” همچنین به توسعه دهندگان زمان می دهد تا عرضه عناوین را به پایان برسانند، که یکی از آنها می تواند باشد متروید پرایم ۴. در سال ۲۰۱۷ اعلام شد، متروید پرایم ۴ توسعه آن در سال ۲۰۱۹ راه اندازی مجدد شد اما در طول پنج سال از آن زمان به روز رسانی نشده است، با چند ضلعی نظریه پردازی که ممکن است نینتندو آن را برای کنسول جدید خود نگه دارد.

هر زمان که Switch 2 عرضه شود، پس از نسل قبلی که به پرفروش‌ترین کنسول نینتندو تبدیل شده و از کنسول‌های هم‌عصر سونی و مایکروسافت خود فروش بیشتری داشته است، کار خود را انجام می‌دهد.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/16/24075174/switch-2-launch-date-rumor-q1-2025

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *